Ráno jsem musel vstát o půl hodiny dřív než normálně. Před odchodem jsem políbil Alexe na čelo,popadl jsem tašku,kterou jsem si včera připravil a vyrazil jsem na přijimací zkoušky na odbornou vysokou školu. Na nádraží jsem nasedl na vlak. Dorazil jsem do města,kde jsme s tátou dříve bydleli. Tady byla ta vysoká škola,na kterou jsem se chystal celou střední školu. Před školou stál nějaký pán,který mi poradil kam mám jít. Sedl jsem si do lavice vyndal jsem si propisku a čekal jsem.
Ráno bylo chladné. Probudil jsem se sám,ale věděl jsem proč. Vylezl jsem z postele s lehkým syknutím. Oblékl jsem se a udělal jsem svačiny. Do kuchyně se přihnala Lena a já šel obstarat malého. Odvedl jsem oba své'uzlíčky radosti' a šel jsem do školy. Sedl jsem si do lavice a přestal jsem vnímat. Jak je na tom asi Brian? Určitě to zvládne,ale bude tak daleko. Zazvonilo a do třídy vtrhla učitelka s tou nejlepší větou,co od učitele můžete slyšet„napíšeme si malí testík". Položila před nás papíry a začala něco kecat. Tak trochu jsem jí nevnímal,ale i přes to jsem z toho dostal jedničku. Tenhle den se vlekl pomaleji než obvykle. V obědě jsem se porýpal. Neměl jsem na něj chuť a poprovdě se mi ani vzhledově nelíbil. Vyzvedl jsem Lenu a Juliena. Doma jsme se všichni převlékli do normálních věcí a šli jsme na procházku. Lena mi povyprávěla o tom,co dnes dělali ve škole. Vrátili jsme se domů,já položil Juliena do ohrádky a pustil jsem si televizi Lena někam zmizela,asi do pokoje.
Do třídy vešel blonďatý učitel. Jeho oči byli nezvkle modré a rosvíili celou mísnost. Mile se usmál,nejspíš,aby nás uklidnil a rozdal nám testy. Ve třídě se rozeznělo nepříjemné šustění papírů. První hodinu jsme vyplňovali matematiku a druhou hodinu češtinu,pak přišla ta fyzická část,talentové zkoušky. Převlékli jsme se v šatnách a vyšli jsme na oválný běžecký okruh. Ze začátku nuda. Rozcvičili jsme se a museli jsme ho dvakrát oběhnout na čas. Následoval hod,skok a další tyhle blbosti. Když jsme to všechno dodělali šli jsme se převléct,jenže mě si odchytil ten učitel. „Ty si Lewiss viď?",kývl jsem. „Asi si mě nepamatuješ......učil jsem tě v sedmé třídě matematiku". Hm.....sedmá třída...sedmá třída...a joooo tuten,ten co šel učit na vysokou. „Takže sem ste šel"ušklíbl jsem se. „Heh no jo..... Hodně si vyrost a taky si drzejší,to se ti tady bude hodit"pousmál se. Počkat TADY!že by mi tím něco naznačoval?? „No jako jednou to přijít muselo. Potřebujete něco?"zamrkal jsem. „Ee ne jen sem chtěl vědět jestli si to ty,můžeš jít"usmál se. Rychle jsem se převlékl a sprintoval jsem na vlak. Když vlak zastavil vystřelil jsem z něj že za mnou musela být ohnivá čára.
Okolo sedmé hodiny jsem čekání vzdal a šel jsem uložit Juliena. Ten hned jak jsem ho přikryl usnul. Sám jsem se pak umyl a vzal jsem si k večeři jogurt. Lena si taky vzala něco k jídlu a tak jsme tam mlčky seděli a koukali na televizi. „Pohlídáš zítra Juliena?"zamumlal jsem. „Dobře"ušklíbla se. „Musim něco nakoupit,nechceš něco speciálního?"podíval jsem se na ní. „Hm....ani ne ,jen by si mohl vzít věci na toasty"pousmála se. Po chvíli se zvedla a odkráčela pryč„du spát,dobrou". „Dobrou"zavolal jsem za ní. V televizi nic moc nedávali,ale mě se spát nechtělo tak jsem tam jen seděl a koukal jsem na tý hýbající se obrázky.
Potichu jsem otevřel dveře zul jsem si boty a sundal jsem si mikinu. Vplížil jsem se do obýváku a skočil jsem po Alexovi. „Ty můj mazlíčku milovanej"políbil jsem ho a obejmul ho. „Ty už si konečně zpátky?.....zlatíčko já myslel že se tě nedočkam"oplatil mi obětí a vášnivě mě políbil. Pomalu jsme si sedli a já ho přestal drtit v objětí. „Tak jak ti to šlo? A co ta škola?vypadá to tam hezky?znáš tam někoho?.."Alex by asi vyzvídal dál kdybych ho neumlčel polibkem. „Všechno ti řeknu,ale až zítra"zašeptal jsem a povalil jsem ho pod sebe na gauč. „P-počkej to nej...."„šššš nemluv,já chci jen spát nic víc"umlčel jsem ho. „Aspoň převlíct by ses mohl"ušklíbl se. Protočil jsem panenky a slezl jsem z něj. Osprchoval jsem se s Alexem. Alex mi někam ze sprchy utekl a tak jsem se pěkně v klidu převlékl a zalezl jsem do pokoje. Stál jsem před Julienovou postýlkou a koukal jsem na něj,jak spí. Najednou mě někdo ze zadu obejmul. Otočil jsem se a zvedl jsem Alexe do náruče. Položil jsem ho na postel a zalezl jsem vedle něj.
A je tu pátek🎉. Tenhle díl je trochu kratší,snad nevadí.
ČTEŠ
Don't touch my brother♂
RomanceTahle povídka je yaoi a incest,takže kdo nemá rád tak ať NEČTE!! Pro vás co i přes to budete číst tu mám jen tohle: Některé názvy kapitol jsou velice dvojsmyslné ale věřte tomu že než spolu něco budou mít tak si hodně počtete. Užijte si čtení ☺ #30...