Ráno jsem se vzbudil dřív než Brian,což se moc často nestávalo. Potichu jsem vyklouzl z pokoje. Procházel jsem se po hotelu a prohlížel jsem si různé pokoje. Přišel jsem ke vchodu. Téměř okamžitě mě oslepilo slunce. 'Dneska mě ven nikdo nedostane'pomyslel jsem si.
Vešel jsem do pokoje. Brian tam nebyl. Sedl jsem si na postel a zanořil jsem se do svých myšlenek. Někdo zaklepal na dveře. Neochotně jsem se zvedl a došel jsem ke dveřím. „Ahoj Alexi chceš jít ven?"zapištěla Julie. „Ne"odsekl jsem. „Prosím bude sranda"zaprosila. „....Fajn"odfrkl jsem. Julie zavískala radostí a vytáhla mě za ruku ven. Okamžitě jsem se jí vykroutil a dál poslušně šel za ní. Vyšli jsme z hotelu k pláži. Julie uviděla nějaké holky a hned se k nim hnala. „Ahoj Julí....koho to vedeš?"řekla jedna a ta druhá jí s další otázkou hned následovala „to je tvůj kluk?". „Ne tohle je kamarád"zavřeštěla Julie. „A-ahoj"pípl jsem. „Na co tu koukáte?"vyzvídal jsem. Jedna vysoká zrzka se na mě usmála „na támhlety týpky....sou k sežrání"ukázala na partu kluků se skateboardy. „Hlavně ten s tím modrým skatem je boží"doplnila jí o něco mančí tmavovláska a všechny přitakaly. Ten skatebourd bych poznal všude. 'Brian?'zarazil jsem se.Ráno jsem se vzbudil a začal jsem hledat Alexe,ale nebyl tu. Nechtělo se mi na něj čekat a tak jsem se umyl,oblékl,popadl skate a vyrazil si trochu zamachřit. Hned za hotelem byl takoví pěkný plácek na kterém blbli nějací čtyři kluci na skatech. Nejhorší bylo že mě znali,protože patří do Klanu-to je společenstvo skatemasterů,skateáků atd. Dřív jsem tam patřil mezi prvoligoví skatemastery ,ale stěhovali jsme se a já už neměl tolik času na Klan a tak jsem pozastavil svojí činnost-něco jako pauza,neaktivita prostě pozastavení. „Démon?....kluci čumte na to, to je Démon"vykřikl jeden z nich. Neochotně jsem k nim přišel „ne tak nahlas"sykl jsem. „Ou sorry....co tu děláš a proč už nechodíš na žádný Klanoví akce?"vyzvídal. Poškrábal jsem se na hlavě „no tak sem tu na dovolený a ...tak trochu teď nemam na Klan čas"sklopil jsem zrak. Ti kluci si vyměnili pohledy „že by si velký skatemistr našel holku?"pousmál se jeden z nich. „C-co ne to ne....jen teď prostě nemam čas,to víte škola a tak"znervózněl jsem. „Takže je v tom holka"pronesl jeden z kluků. Protočil jsem oči „ne neni.....nechcete si místo těch blbejch keců radši zajezdit?". Těm klukům se rozzářili oči,jako kdybych jim nabídl zlatou cihlu. Nějakou chvíli jsme tam blbli a přišli tam nějaké holky. Kluci se zastavili „hej pánové čumte na to". „Na co?"nechápal jsem. Kluci na mě hodili nechápavé pohledy„na ty holky ne?". „Hm....."zamručel jsem a rozjel jsem se na rampu. Podíval jsem se na tu partu holek a uviděl jsem Julii a za tou partou Alexe. Myslel jsem že mi srdce vyskočí z hrudi,jakou jsem měl radost že ho vidím. Rozjel jsem se k němu a těsně před ním jsem zastavil a obejmul jsem ho. „Ahoj"zalapal po vzduchu Alex. Pustil jsem ho „čau". Všichni na nás koukali jako na sedmí div světa. Do ticha promluvil až jeden těch kluků „taky bych chtěl mít takovou radost z toho že vidím mladšího sourozence". Skoro všichni dostali záchvat smíchu. Julie si odkašlala „měli by sme jít na snídani".
ČTEŠ
Don't touch my brother♂
RomansaTahle povídka je yaoi a incest,takže kdo nemá rád tak ať NEČTE!! Pro vás co i přes to budete číst tu mám jen tohle: Některé názvy kapitol jsou velice dvojsmyslné ale věřte tomu že než spolu něco budou mít tak si hodně počtete. Užijte si čtení ☺ #30...