Mistrovství velskatemasterů

3.1K 246 5
                                    

Konečně to bylo tu mistrovství velskatemasterů a k tomu všemu za necelí měsíc jsem měl mít narozeniny takže jsem měl další věc k radování.

Nehorázně jsem se na to mistrovství těšil a zároveň bál. Co když tam bude někdo z Klanu?co když tam někdo pozná a Alex zjistí něco o minulosti? Ne,to bude dobrý.
Ráno vzbudil Alex. Otočil mě na záda hupsnul na . Nejhorší bylo že začal nadskakovat a tak se postel pohybovala nahoru a dolů. „Můžeš toho skákání nechat?...nevím jak tobě,ale to docela vadí"okřikl jsem ho. Alex přestal skákat a lehl si na . Koukal mi přímo do očí a při tom zářil jako sluníčko. Jemně mě políbil „promiň cukrouši"řekl trochu vydrzle a slezl ze mě. „Cukrouši?"opakoval jsem si. Vyskočil jsem z postele a hnal jsem se za Alexem do koupelny.

Vzal jsem si džíny a už jsem se natahoval pro tričko když mě zastavila něčí ruka. Brian mě natlačil na stěnu s ďábelským výrazem ve tváři. Chytl mě pod zadkem a já na něj poslušně vyskočil. „C-co se děje?"vykoktal jsem. Brian s tím děsivím obličejem se šibalsky usmál„za toho cukrouše draze zaplatíš". „Coooooooooooo???!!! neeee počkej!.....vždyť nestihneme zahajování".

Sundal jsem mu,no spíš strhl džíny a vrhl jsem se po jeho krčku. Udělal jsem mu pár flíčků a pomalu jsem to do něj vrazil. Alex mi překrásně vzdychal do ucha. Najednou mi to ucho zkousl a udělal se přímo na moje břicho. si to ještě chvíli užíval a s posledním přírazem jsem dlouho čekal. Alex odlepil své rty z mého ucha a zašeptal„tak dělej"a nedočkavě na dosedl. Udělal jsem se a vyčerpaně o něj opřel hlavu„to máš za toho cukrouše"dodal jsem. Alex chytl za bradu a hluboce políbil„tak to ti tak budu říkat častěji"ušklíbl se když jsme se oddělili. Zatáhl jsem ho do sprchy a umyl ho.

Don't touch my brother♂Kde žijí příběhy. Začni objevovat