Uvolni se

4.6K 346 8
                                    

Ráno jsem se probudil o něco dřív než zazvonil budík. Potichu jsem se přesunul do koupelny a pak z koupelny do kuchyně. Vzal jsem si bagetu,šunku a sýr a zvesala jsem se napapal a udělal jsem sobě a Alexovi svačinu. Alex se za chvíli došoural do kuchyně sice oblečený ale naprosto nemožně učesaný. „Hej hnědovlásku co to máš na hlavě?"zeptal jsem se starostlivě. Alex spražil pohledemvlasy?". Pokrčil jsem ramena „kecáš myslel že je to roští". Pak následovala trapná chvíle ticha. Nešlo se na něj koukat a tak jsem po něm skočil a ty vlasy mu změnil na normální účes.

Brianovi prdlo v kouli,skočil po mě a učesal mě. Ten člověk není normální. Slezl ze mě a pronesl„konečně vypadáš jako člověk". Zamračil jsem se „proč tě zajímá můj vzhled?". Brian se rukama opřel o moji židli a věnoval mi polibek „nechci aby si mi dělal ostudu". Ztuhl jsem a zčervenal jako rajče. Když to říkal zněl tak....tak hezky,jakoby mu na obzvlášť záleželo. Poplácal mě po rameni „tak půjdem". Trhl jsem hlavou na hodiny „jo jdem".
Ve škole jsme se rozdělili. Ve třídě se ke mě seběhli čtyři spolužačky. „Kdo je ten kluk co s tebou přišel do školy?" vychrlily na mě najednou. „T-to je"zapřemýšlel jsem„kamarád". Ty holky se na mě podívali jako kdyby věděli že lžu,ale pak s úsměvem odešli.

Přišel jsem do nové třídy. Nikoho jsem tam neznal na Davea,který se ke přihnal a odtáhl k sobě do lavice. Všichni na koukali jako na mimozemšťana,naštěstí zazvonilo a začala hodina. V půlce hodiny si učitelka uvědomila že jsem noví student. „A-ahoj ty si kterej"vykulila na oči a pak se začala přehrabovat v papírech. „Já sem B...."skočila mi do toho. „Ty si ten noví student.....promiň úplně jsem zapomněla"omluvila se. jsem otvíral pusu abych řekl že je to v pořádku když chytla za rukáv a přitáhla před tabuli. „Tak třído jak ste si jistě všimli máme tu nového studenta. Jmenuje se Brian Lewiss"představila třídě. „Ty tu máš bratra viď?" zašeptala. Vykulil jsem oči „no jo,jak ste to ...". „Vypadáš jako on až na pár detailů a barvu vlasů a očí a taky tvůj bratr nenosí brýle"usmála se.

Don't touch my brother♂Kde žijí příběhy. Začni objevovat