bad Alex

1.3K 141 5
                                    

Alex podezřele rychle vysvlékl z trička i kalhot. Tu jeho rychlost jsem přestával stíhat a tak si kalhoty musel sundat sám. Vyměníme si místa a si ho přetočím zadečkem k sobě. Prolíbám se mu od zátylku po páteři k bokům kde se zastavím a vyhoupnu se zpět k němu dopředu„jde se uklízet"špitnu mu do ouška a políbím ho na něj. Proniknu do něj a Alex přenádherně zasténá. Než se v něm začnu aktivně pohybovat sjedu mu rukou do klína a několikrát mu přejedu po chloubě. „Ah...an-o"vyhrkne Alex a do očí se mu nahrnou slzy z toho jak silně přirazím. Stačí jen chvilička a oba se uděláme. Vystoupím z něj a lehnu si na břicho vedle„to tak nažhavili ti dva kluci?"vydechnu provokativně.

„Jo jo"usměju se a cvrnknu mu do ucha. Pomalu si sednu a pohladím Briana po ruce„pojď do sprchy". V Brianovích modrých očích se objeví malé jiskřičky„tobě to nestačilo?". Zavrtím hlavou a Brian vyskočí z postele„tak na co tu ještě čekáme". Nestihl jsem se ani pořádně zvednout a Brian už semnou na rameni hnal do koupelny. Brian zapne vodu a já dobrovolně vstoupím dovnitř. On vejde zamnou a tak se po něm vrhnu. Ukradnu si jeho rty a všechny jeho polibky jen a jen pro své rty a až když se chce nadechnout ho pustím.

Nadechnu se a teď si toho všimnu. Alexovu koleno se nějakým záztakem zjevilo ,mezi nohama a tak se na něj s úsměvem podívám. „Mám být jemný?"optá se Alex. „To si zkusíš"ušklíbnu se provokativně a ucítím jeho ruku na svém kámošovi. Alex se s tím opravdu nepárá a hned si otočí zády k sobě. Zadečkem mi projede nepříjemná bolest a do očí se mi nahrnou slzy. Sákra,nepamatuju si,že by byl tak velký! Tohle docela bolí. Alex se s tím teď fakt nesral a tvrdě proti mně přirazil. Neříkám že by se mi to nelíbilo,to sakra jo líbilo a hodně,ale kurevsky to bolelo a uniklo několik slz. Pro moje štěstí jsme byli ve sprše a tak to nebylo vidět. „Já u-už...."vydechl jsem slastně a bylo to. Alex zamnou ještě chvíli skákal,hopsal,hekal,fňukal,zajížděl,vyjížděl....no prostě dělal dobře i jemu,než se udělal a následně si otočil na sebe,brutálně mě přimáčkl na kachličky,čímž mi je otlačil na páteř,z čehož jsem vypískl, a začaldravě líbatSkousnu mu ret a hravě se pousměju. Po chvíli okusování se,se oddálíme„bad Alex skončil?"vydechnu.

Přitáhnu si ho za krk blíže k sobě„pro teď,jo"šeptnu a pustím ho. Vylezu ze sprchy,usuším se a dám si ručník jako sukni. Sjedu pohledem na Briana,který má ručníkem zakrytý jen předek a tak je mu vidět zadek. Něco mi steče přes horní ret a ukápne na zem. Mrknu,co mi to ukáplo a naplácnu si ruku k nosu. zase!proboha! Když se porozhlédnu po stolku kapesníka tam nejsou,takže jsem namydlenej. Brian mi ochotně podá kus toaleťáku a já se na něj váhavě podívám. „No moc se nedělej. Papír, jako papír!"usměje se a proud krve ještě zesílí. Narvu si do dírky srulovaný toaleťák a rychle se obléknu a zmizím do obýváku na gauč. Po chvíli se tam ukáže i Brian a sedne si na mě. „Eeem Brii?víš že sedíš na mě?"zeptám se mrzutě. „Věř tomu,že vím"uculí se a jeho ruka se ocitne na mém koleni. „Ty si neunavitelnej"povzdechnu si a obejmu ho okolo ramen. Stáhnu ho k sobě a zavřu oči.

Alex mi tam usne a je pravda,že i jsem unavený. Opatrně se z něj zvednu a odnesu ho k němu do postele. Sám si pak lehnu k sobě a taky usnu.

Don't touch my brother♂Kde žijí příběhy. Začni objevovat