Zkouška Alexovi lásky

1.7K 161 17
                                    

Uplynulo několik měsíců a Brian měl jít poprvé na vysokou.
Ve dveřích jsem ho ještě jednou obejmul„kdyby se něco stalo hned se ozvy"zafňukal jsem. „Dobře"pvzdech si a vykroutil se mi.
Já jdu do školy až zítra tak nevím,co ten den budu dělat.
Rozhodl jsem se celí den prosedět doma v pokoji,ale bohužel byl můj plán zhatěn. Spolužák Jacob mi napsal ať hnu zadkem vezmu skate a vylezu ven z domu že na mě už čeká. Znuděně jsem se podíval z okna a on tam fakt stál. Převlékl jsem se vzal skateboard a vyšel před dům„no nazdar"ušklíbl jsem se. „Čau máš čas?" uculil se. „Co myslíš?"zavrčel jsem. Jacob se nadšeně usmál„mam jeden super fakt,co by si měl vědět". „Zase nějakej drb?"odbyl jsem ho a rozjel jsem se po chodníku. Za chvíli mě dohnal a pokračoval„já říkám fakt né drb". „Tak povídej"ušklíbl jsem se. „Příde k nám novej kluk....myslim že Harry Jared bylo to jméno a vím jak vypadá"vyhrkl. „Novej kluk"zopakoval jsem. Dojeli jsme do skateparku a vjeli na rampu. Přestalo mě to bavit a tak jsem si sedl na lavičku a sledoval ostatní. Jacob se ke mě přihnal a začal mlít. Nevnímal jsem ho dokud do mě nestrčil prstem„Lexi koukej to je ten novej"zapištěl. „Ty si stalker"ušklíbl jsem se. Podíval jsem se na toho jak to bylo...Harryho. Zajímavý kluk tmavé oči,delší hnědé vlasy s blond melírem. „Už mě to tu neba jedu domů"oznámil jsem Jacobovi a rozjel jsem se domů. Další den ve škole nám učitelka představila Harryho a my se s ním všichni tak nějak spřátelili. Přestalo mě bavit být mezi lidmi a tak jsem šel stranou. Brian mi večer volal a já z toho byl jinde. Říkal že se mu tam líbí,ale je tam prý nuda. Co když si tam někoho najde?to by byl můj konec,nepřežil bych to. Z myšlenek mě vytrhl něčí hlas. „Alex ,že jo?"stál předemnou Harry. Kývl jsem. „Ty jezdíš na skatu??"vyzvídal. „Jo"odpověděl jsem„ty jezdíš na biku?". Rozzářeně kývl„nechceš někdy zajít do sp(skatepark)...mimochodem viděl sem tě tam ještě s tím...ee Jacobem". Neeeee další stalker. „Heh klidně"řekl jsem přidušeně. Rozzářili se mu oči „co dneska?máš čas?". „Dneska nemám čas"zamumlal jsem. „Nevadí,co zítra?"usmál se. „To by šlo"zamručel jsem. Harry se uculil a odešel odemně. Doma jsem sebou pleskl o postel. Zacinkal mi mobil. Nadšeně jsem se podíval o co jde. Brian💞💞. Cítím se jako mokrá školačka.

Brian: Ahoj drahoušku😘

Já: Ahoj 💕kdy přijedeš domů?stýská se mi.

Brian: Můžu až o prodlouženém víkendu,takže za měsíc😭

Já: Budu brečet😭😭😭

Brian: Ne to mi nedělej😢

Já: Co si dělal celí den?

Brian: Hledal třídy a seznamoval se se spolužákama. Jsou tu kluci ze střední,takže je tu v celku sranda,a co ty??

Já: Dneska k nám přišel nějakej novej kluk a jezdí na biku,jinak nic.

Brian: Aha já musím jít pak se ti ozvu pp💗

Já: Ahoj✋

Zavřel jsem mobil a zavrtal jsem se do deky. Ráno jsem se vzbudil před budíkem. Potřeboval jsem si vyčistit hlavu a tak jsem si šel zaběhat. Narazil jsem na dvě spolužačky posedlé štíhlou postavou a tak jsem běžel s nimy. Doma jsem si dal rychlou sprchu převlékl jsem se a vyrazil jsem do školy. Přetrpěl jsem několik hodin nudy a vyrazil jsem zase domů. Před školou mě zastavil Harry. Přijel předemně na biku a smál se jako sluníčko„můžu tě doprovodit domů?". „Když chceš"dsekl jsem a obešel jsem ho. Slezl z biku a  šel celou cestu vedle mě. „Počkám tady"oznámil mi. Vešel jsem do domu,odhodil tašku a vzal jsem si skate. Vyšel jsem ven a koukal na něj„tak jdem?". „J-jo"zavrtěl hlavou,jakoby byl zasněný a vyrazili jsme. Dojeli jsme do parku a začali blbnout. Vyjel jsem na rampu a opřel jsem se o zábradlí. Podíval jsem se směrem dolů a vybavila se mi ta chvíle kdy jsme tu byli s Brianem a on mě zatáhl tam dolů aby mi mohl dát pusu,jen tak z ničeho nic. Z myšlenek mě vytrhl až Harry,který se objevil vedle mě. Chvíli si mě prohlížel a najednou mi dal pusu. Odskočil jsem od něj a dal jsem mu pěstí. „Proč mě biješ?"zavřískal. „Mě jen tak líbat nebudeš!!"okřikl jsem ho. „Tak promiň no,ale líbíš se mi"usmál se. Zamračil jsem se„já...."zarazil jsem se„fajn nebudu ti lhát,mám přítele a je to kluk,ale já ho miluju ,takže si najdi někoho jinýho...du domů čus"mávl jsem rukou a sjel jsem z rampy. Dojel jsem domů,v kuchyni jsem popadl jablko a zalezl jsem na gauč. Máma přišla domů a hned se začala vyptávat. Na všechno jsem jí odpovídal zamručením. Přisedla si ke mě a obejmula mě„copak se stalo?". „Pamatuješ jak si říkala že když někoho miluješ neměla bys ho podvádět?"začal jsem. „No ano pamatuji"odpověděla. „Políbil mě kluk a mě se to nelíbilo....bere se to jako nevěra?"podíval jsem se na ní. „Ne to není nevěra"usmála se a já se uklidnil ikdyž mě ta vzpomínka pořád běhala hlavou.

Tak a další díl je tu. Snad se vám líbil. Další vyjde do konce týdne,tedy aspoň se pokusím. Mám na vás otázečku...jak by se vám líbilo kdybych z Don't touch my brother udělala triologii?
Byly by to tři knihy o incestu,každá o jiné dvojici. Tak co vy na to,četl by to někdo?

Don't touch my brother♂Kde žijí příběhy. Začni objevovat