sobota

1.7K 156 5
                                    

Chtěl jsem vstát,ale Brian mě pevně svíral. Lehl jsem si zpátky a čekal jsem jak dlouho mu bude trvat se vzbudit. O půl hodiny později už mě to tam opravdu nebavilo a tak jsem se zoufale pokusil odendat jeho ruce. „Kam deš?"ozvalo se zamnou když ruce povolili. „Jen už se mi nechce spát"vyhrkl jsem. Brian se na posteli posadil a rozespale na mě koukal. „Ty klidně ještě spát můžeš"usmál jsem se. Brian zavrtěl hlavou a vyskočil z postele„de se do koupelny "prohlásil a chytl mě za ruku. V koupelně jsme se oba převlèkli a šli jsme na snídani. „Musíme jít nakoupit" oznámil jsem mu.

„Hm.."zamručel jsem nepřítomně. Alex si sedl vedle na gauč a skenoval pohledem. Po chvíli se zvedl a sedl si mi na klín. Automaticky jsem se k němu přitulil a dál jsem nevnímal. „Co je s tebou?"zatřásl semnou. Zamrkal jsem„nic,jen přemýšlím". „O čem?"vyzvídal. „Přemýšlím o tom,jestli by sme vzbudili děti kdyby....."lehce jsem se pousmál a shodil jsem Alexe pod sebe na gauč. Alex se ďábelsky usmál„to si piš že by sme je vzbudili". Neochotně jsem se zvedl a šel jsem se podívat na Juliena jestli ještě spí. Lena se rozběhla dolů po schodech že se zatřásl celí dům,ale Julien spal dál. Sešel jsem za nimi dolů. Alex tam zrovna poučoval Lenu o tom,jak se tu těch pár hodin,co budeme na nákupu chovat. Rozcuchal jsem mu vlasy„ona to určitě "uculil jsem se. Alex vyběhl schody a za chvíli byl převlečený zpátky.  Vyšli jsme ze dveří a namířili jsme si to do města. V obchodě jsme se nemohli shodnout,co pořádně koupit,ale na konec jsme to vyřešili u regálů s rýží. Nikdo tam nebyl a tak jsem na sebe Alexe jednoduše vysadil a dlouze jsem ho políbil. Alex se začal vzpírat seskočil ze a natlačil na jeden regál„řikam ti že tohle kupovat nebudem". Chytl jsem ho za pas a namáčkl se na něj„ale to chci"popotáhl jsem. Alex odendal mojí ruku z jeho boku„fajn koupíme to". Přitáhl jsem ho zpátky„nenene tamto nechci"ušklíbl jsem se.

Don't touch my brother♂Kde žijí příběhy. Začni objevovat