"Što radiš?"-upitao sam Ivana koji je sjedio na krevetu sa laptopom u krilu.
"Znaš ono kad si mi jučer rekao za bundeve?"-upitao me, a ja sam sa nesigurnošću kimnuo glavom.
"E onda sam smislio biznis. Planiram kupiti ogromno polje ili bolje rečeno na naškom, njivu. Ogromnu njivu povoljnu za uzgajanje bundeva."-pljesnio je rukama išekujući moju reakciju, a ja sam se samo opalio smijati.
On će uzgajati bundeve? On mene zajebava ili?
"Zajebavaš ili si ozbiljan?"-uozbiljio sam se kad me on gledao zbunjeno. O Bože, on stvarno misli uzgajati bundeve.
"Zašto bih zajebavao? Evo našao sam veliku njivu u Slavoniji i cijena nije loša. Piše da je to najpovoljnija zemlja za uzgajanje."-govorio mi je, a ja sam se prekrstio. Gospe mi, ovaj nije normalan.
"Ivane, dođi. Idemo."-rekao sam mu, a on je došao do mene zbunjen.
"Gdje?"-upitao je nesigurno.
"Vidjet ćeš."-odgovorio sam mu i izveo ga iz sobe.
Da, on definitivno ide sada specijalcu od psihijatra.
"Što?!"-povikao je odmaknuvši se od mene. Moram prestati razmišljati na glas!
"Ma samo se šalim."-pokušao sam ga nagovoriti da pođe za mnom, ali on me samo pogledao u strahu i počeo bježati.
"Što mu je?"-Mario mi je prišao kad sam se spremao potrčati za njim.
"Hoće uzgajati bundeve i ja ga htio odvesti psihijatru i bježi idiot!"-odgovorio sam mu brzo i počeo trčati za onim idiotom.
"Neću u ludaru!"-vikao je očajno dok sam ga lovio.
"Rakitiću, dikobraze jedan! Stani!"
"Što ga ganjaš?"-Perišić me upitao.
"Hoće me odvesti u ludaru!"-Ivan je stao i sakrio se iza drugog Ivana koji ga je stabio pred mene.
"Ja ću ti pomoći!"-guzati Perišić ga je držao za ramena.
"Hoćete me odvesti u ludaru! Upomoć!"-vikao je, a Guzati mu je začepio usta rukom.
"Ne seri! Mislio sam te odvesti psihijatru da vidi jesi ti zdrav ovdje!"-pokazao aam na glavu i krenuo ga zgrabiti, ali se izmakao i potrčao na drugu stranu ravno u Čačića srušivši ga na pod.
"Perišiću, bježmo!"-šapnuo sam mu i da ćemo pobjeći bijesan glas našeg izbornika nas zaustavi.
"Vas dvojica! Stoj!"
"Treneru! Žele me odvesti u ludaru!"-sakrio se iza Čačića, a ovaj ga je klepio po glavi.
"Ne seri!"-Guzati i ja smo u isti glas povikali.
"Zašto ste ga htjeli odvesti u ludaru?"-upitao nas je ovaj.
"Lik kupuje njivu i hoće uzgajati bundeve. A uz sve što govori i radi, mislim da je vrijeme da ide."-odgovorio sam, a Plavuša je imao vrlo bojažljiv pogled.
"A meni je jučer upropastio pokušaj da dobijem broj od jedne predobre cure."-wow, to nisam znao.
"Stvarno?"-upitao sam Guzatog, a on je kimnuo glavom.
"Taman mi je krenula zapisati broj kad se ovaj pojavio i sve uništio."-govorio je ljutito.
"A jučer smo Bella i ja konačno uspostavili ra---"-ured rečenice me prekinuo trener.
"Vas dvojica razgovarajte poslije, a za ovog se ne brinite. Samo je glup."-Čačić je rekao i otišao na što ga je Plavuša pogledao skupljenih obrva.
YOU ARE READING
Let Me Be Your Hero // Danijel Subašić //
FanfictionNogometaši kada dobiju loptu šutaju je, isto kao i s djevojkama, ali golmani kada ju dobiju, čuvaju je. Cover napravila @madi--- Highest rank: 1 in Fanfiction 1 in Football Objavljeno: 8.7.2016 Završeno: 23.6.2017