-8-

1.6K 108 32
                                    

"Bella?!"-Sergio se proderao, a ja sam odmah maknula Danijelove ruke s mog dupeta i šokirano gledala u brata i Modrića.

"Suba?"-Luka se smješkao Danijelu, a nas dvoje smo se odmah ustali pritom se sudarivši glavama.

"Au!"-oboje smo jauknuli uhvativši se za glavu.

"Što se ovdje događa?"-Sergio je upitao ljutito, ovaj put malo tiše, ali opet glasno. Dovoljno glasno da nekom probije bubnjiće

"Ništa! Ja sam se skrivala od tebe, a on od Luke."-obranila sam nas oboje.

"Što se ovdje događa?!"-ponovio je pitanje.

"Pa jel ti sad rekla, gluvi stvore?"-upitao ga je Danijel preokrenuvši očima, a on ga je bijesno gledao.

"Danijel, šuti!"-šapnula sam mu kroz zube.

"Ubit ću te!"-krenuo ga je udariti, a ovaj se samo lagano izmaknuo i Sergio je pao na pod na što sam se opalila smijati.

"Au!"-Luka se odazvao jer je ovaj poprilično jako roknuo dolje.

"Ser, jesi dobro?"-upitala sam pokušavajući se ne smijati.

"Tko? Ja? Logično da jesam."-ustao se pa zakoračio naprijed, ali je zapeo o nešto i opet roknuo na što smo se i Danijel i Luka i ja opalili smijati.

"Zar stvarno?"-Sergio je prormljao, a mi smo se smijali k'o budale.

"Sergio, prijatelj si mi i volim te, zato ću ti ovo i reći. Prestani se brukat i idi."-Luka ga je potapšao po leđima kad se ustao.

"Dobro. Ali ti ćeš me sada čuti."-povukao me za ruku što je boljelo.

"Sergio! To boli!"-otimala sam se, ali nije me puštao.

"Trpi."-kiselo mi se nasmiješio i nastavio me vući.

"Sergio! Pusti me! Boli!"-vikala sam, ali kreten me nije ni doživio.

Koji je njemu? Tužit ću ga mami!

"Sergio, reći ću te mami! Nastradat ćeš!"-govorila sam mu ozbiljno.

"I ja ću tebe reći za tablete!"-odgovorio je ne mičući taj mrki pogled.

"Ali idiote glupi! Ovo me boli!"-rekla sam i nekako se uspjela izvući.

"Briga me!"-rekao je i krenuo me opet uhvatiti, ali sam ga opalila u jaja i odmah je promijenio boju u licu i raširio oči pa se srušio na pod od boli.

"Vidiš, toliko me briga što te boli, da ću otići samo kako bi se mogao u miru oporaviti."-kiselo sam mu se nasmiješila, prekoračila ga i odšetala od njega.

I kad sam hodala onim hodnikom ugledala sam nešto na podu. Mobitel? Razbijen? Okej. Nemam pojma što radi mobitel u komadićima na po' hotelskog hodnika. Eh, da je taj kome se razbio mobitel imao Nokiu 3310 ovo se ne bi dogodilo.

"AAAAAA!"-vrisnula sam kad je netko skočio ispred mene.

"Hej! Šta vrištiš?! Perišić je iza mene?"-Rakitić je ispitivao pa je onda i on počeo vrištati te je pobjegao brzinom munje.

"Bože dragi."-promrmljala sam si u bradu i krenula prema stepenicama, ali onda kao stampedo su se njih par naganjali penjući se uz stepenice.

"Hej, Bella!"-hrvatski kapetan me pozdravio pa nastavio trčati.

Što se ovdje događa?

'Subašić ti je rekao da igraju skrivača!'

Let Me Be Your Hero // Danijel Subašić  //Onde histórias criam vida. Descubra agora