"Vi ste budale. A u šta me uvali."-Sergio je govorio odmahivajući glavom.
"Šta je pederu? Utakmicu si imao, prošao si dalje i ideš slaviti!"-Luka mu je odgovorio uz lagani smijeh.
"Slažem se s Modrićem."-Pique je kimao glavom slegnuvši ramenima.
"Jeste dosadni s tim kukanjem. Jebo vas nogomet ako se ne možete malo zabaviti. A i nećete se napiti jer ne smijete."-Kate im je odbrusila i malo ih ohrabrila.
"Upravo to!"-složila sam se s Kate davši joj pet.
"Ali ako treneri saznaju za to, mi smo mrtvi."-Cesc je rekao, a ja sam preokrenula očima.
"Tu sam rečenicu čula već 20 puta danas. Bog vas ubio, neće nitko saznati. A sada, hoćemo li ući ili ne?"-rekla sam im pokazivajući na klub pred čijim su vratima bili zaštitari.
"Ajde."-Danijel je slegnuo ramenima, a onda smo stali pred zašitare.
"Mi bismo ušli unutra."-Luka je rekao zaštitaru pokazujući prstom na vrata.
"Kretenu, brijem da ne govore hrvatski!"-ovisnik o mobitelu, Marko, mu je rekao opalivši ga po glavi.
"Suba! Hajde!"-Luka se nevino nasmijao i pogurao Subašića ispred zaštitara koji su u nas sve gledali kao u budale.
I tako je Subašić počeo nešto njima govoriti, i koliko sam skontala po nekim riječima, oni nas ne žele pustiti unutra jer nemamo ulaznice. Koja stoka!
"A jeste stoka! Odakle nam ulaznice?! Ja ne vidim nigdje nekakav štand ili nešto gdje bih kupila ulaznicu! Glupani glupavi!"-blebetala sam im na svom voljenom španjolskom, a Luka i Ivan su me podržali.
"Baš! Kao da unutra pjeva.... kao da pjeva.. Luka pomozi!"-Ivan je govorio pucketajući prstima.
"Kao da unutra pjeva Sandra Afrika ili Mile Kitić da nam ulaznice trebaju!"-Luka je nastavio, a ja sam ga zbunjeno pogledala. Tko je to? Afrika? Za ovog Kitića sam čula, al' za ovu ne. Jel to muško ili žensko uopće? Sandra Afrika?
"Tko je ta Afrika?"-upitala sam Luku još uvijek zbunjeno.
"A znaš onu što pjeva ono netko će mi noćas napraviti sina?"-odgovorio mi je, ali me ujedno i upitao Šime koji je počeo i pjevati i plesati kao kokoš koju su izvanzemaljci oteli.
"Aha! Znam!"-sjetila sam se te likuše. Što? Jesam ja iz Španjolske, ali znam ja i za Balkan.
"A jeste glupavi! Žele nas pustiti unutra! Iako nemamo ulaznice, možemo im platiti!"-Danijel nas je prekinuo u tom našem razgovoru.
"Aha. A ništa. Mario vadi pare."-Darijo mu je rekao slegnuvši ramenima, a ovaj je skupio obrve i raširio oči.
"Zašto ja?"-pokazao je rukama na sebe pokušavajući se izvući iz situacije u kojoj on mora platiti.
"Izvolite."-Vedran je davao novce zaštitarima.
"Eto. Vedran je platio."-Mario je rekao no onda mu je Vedran dao novčanik u ruke.
"Ne brini. Tvoji su novci."-Vedran mu se kiselo nasmiješio i utrčao u klub, a ovaj za njim.
"Ubi me ako su ovi normalni."-Kate ne odmahula glavom i ušetala u klub s Ivanom sa guzicom.
Koja kuja! Pa rekla je da će biti sa mnom cijelu večer!
"Ideš li?"-začula sam nekoga kako me je upitao na što sam poskočila od straha no onda sam shvatila da je to samo Danijel. Bog ga ubio, što me uplašio! Zaposlit ću ga kao lutku u kukuruzu pa neka ptice plaši.
YOU ARE READING
Let Me Be Your Hero // Danijel Subašić //
FanfictionNogometaši kada dobiju loptu šutaju je, isto kao i s djevojkama, ali golmani kada ju dobiju, čuvaju je. Cover napravila @madi--- Highest rank: 1 in Fanfiction 1 in Football Objavljeno: 8.7.2016 Završeno: 23.6.2017