Şaire Şiir Olun...

36 2 0
                                    

13.01.2015. Gunlerden sali..
Adam durdu ve dusundu.. Aklinin almadigi , anlam veremedigi o sorulara mana yuklemeye calisiyordu.. O ki askin en saf halini yasayan bir yanlizlik sairi...

Sevmisti.. Hani dersin ya o olmadan hayat anlamsiz diye.. O olmadan hayat diye birsey yoktu onun icin... Siz hic sevdiginize siir yazip onu buyuttunuz mu.. Hic sustunuz mu hic olmadik yerler de sirf siirlerim uykusundan uyanmasin diye.. Siz birak ona siir yazmayi , onun saclarini siirden ordunuz mu hic.. Kirpikleri kalbinize batti mi hic.. Onun kipriklerinde uyudunuz mu hic.. Bir mesajla yeniden dogdunuz mu.. Sahi siz hic gercekten sevdiniz mi.. ?

Bir gece sirf ona siir yazmak icin gecenin besine kadar ayakta kaldiniz mi..

Ve siz bayan..
Siz hic yazilan siirleri uzerinize alindiniz mi.. Siz hic gecenin besinde sirf siz sabah okursununz diye siir yazan birini sahiplendiniz mi... Kirdiniz.. Kirdikca kirdiniz.. Kirildikca kirildilar.. Zira , cay icip siir yazan adamlari uzdunuz bayan... Oysa ki ne guzel adamlardi onlar..

Bayan .. Bir adami sevin.. Siirlerini bir cocuk gulumseyisin de saklayan adamlari cok sevin.. Saclarinizi siirden oren adama asik olun bayan.. Sevin ki ziyan olmasin o misralar...

Emin olun ki pisman olmayacaksiniz.. Mayasinda siir olan adamdan korkmayin.. Suphesiz ki aski layikiyla yasatacak olanlardir.. Unutmayin ki ; Yitirmeden Anlamaz İnsan.. Yitirmeden saire siir olun..

Kelebeğin UykusuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin