Gün Batımı

95 12 21
                                    


Guzel bir gun batimi manzarasi.. Sahil kenarindayiz.. Yanima yaklasti gizliden utanarak.. Al al olmus yanaklari ve altinda yatan caresizlik icersinde..
Bir an icin goz goze geldik.. Anlamistim.. Yolunda gitmeyen birseyler vardi masumiyetinde..
" Ayrilmamiz gerek " dedi.. Ne demek istedigini anlayamadim ilk seferde.. İste tamda o an gun batti.. Gece ustume ustume coktu.. Aklim almiyordu. " Ayrilmak" ne sacma bir kelime.. Susuyorum , konusamiyorum sanki öluyorum.. O an kiz kulesine takildi gozlerim.. Sahil o kadar guzel sariyordu ki etrafini kiskanircasina.. Gozlerimden bir damlanin yere dusmesiyle irkildim.. " Neden " dedim " Neden " .. Nedeni yok diyor.. Boyle bir sacmaligin nasil bir nedeni olmaz ki.. Nedeni olmayan bir ayriliga surukleniyorum caresiz.. Siirden orulmus saclari baska bir askin nakaratina karismis belli.. Bu iki cumlenin ardindan kalkti ayaga.. O sahte bakislari degismisti artik.. Arkasini dondu ve cantasini surukleyerek devam etti yoluna.. Hirsizmis aslinda biliyormusunuz gunesimi de caldi giderken.. Tek bir sozcuk dokulemedi dudaklarimdan.. Kivrimlarinda kayboldu heceler.. Artik yalnizdim.. Aslinda cok isim var simdi , bu ayriligin arkasindan.. Gidisinin ardindan yazilacak onca siir var.. Artik bir yalnizlik saiiriydim.. O vefasiz gidisinin ardindan , kalemimin dekoltesinden dokulecek sozcukler var.. Bu arada gozume toz kacmadi tam da dusundugunuz gibi agliyorum.. Ayriligimiza degil batan gunesime..
Calinan guluslerime...

Kelebeğin UykusuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin