'' Unutmak Kolay mı ? ''

23 2 2
                                    

'' Unutmak Kolay mı ? ''

Anılar unutulur mu sandın... Bu kadar basit miydi her şey.. Tek bir cümleyle biter mi zannettin? Yanılmışsın...
Sana bakınca ritmi değişen kalbim, sana baktığımda denizinde kaybolduğum gözlerin... Nasıl unutulur ki sen söyle.. Değişen tek gerçek senin gitmen... Geriye kalan ise umudu yitirilmiş anılar.. Bana içtenlik le kurduğun, belki de benim içtenlikle kurduğunu zannettiğim o cümleler halen zihnimde... Aslında bu dünyada yaşanacak onca güzellik var .. Ama onların hepsi seninle güzeldi be, Denizinde hayat bulduğum sevgili... Belki de senin için unutmak kolay , kolay olmasaydı bu kadar kolay çekip gitmezdin.. Dünyanın 8. Harikasını sorsalar; Gözleri derdim... Bakmaya bile kıyamadığım okyanus mavisi o gözler... Nede güzel gülüşlerin vardı, mutluluğuma mutluluk katan, hüznümü, can sıkıntımı alıp içine çeken...
Özlediğim çok yanın var aslında sayamadığım... Hareketlerin vardı, beni cezbeden, beni benden alan. Tebessümün vardı, yarınıma, yarınımıza, hayatımızın her köşesine umut ve güven veren...
Sen şimdi unut diyorsun .. Yaşanan onca gerçeğe, yaşanan onca güzel günlere, mutluluğa, anıya vb. sayamadığım her şeye bir çizik çek diyorsun... Yaşanan güzellikler, güzel günler unutmak için değildir ki sevgili...
Sen çekip gitmeyi tercih ettin.. Hâlbuki ben halen sendeyim haberin yok... Çokta ortak yönlerimiz vardı aslında... Ve bilmediğim bir farklı yönümüz, senin çekip gitmek, benimde kalmak gibi... Aslında sen beni düşünürdün... Kıyamazdın üzülmeme.. Şimdi nasıl olurda bu kadar üzülmeme, darmaduman olmama, haykırışlarıma, yalvarışlarıma, ağlayışlarıma imkân sağlayıp seyirci kalabiliyorsun...
Ellerin tutmaya kıyamadığım o narin ve güzel ellerin.. Senin ellerin çok üşür biliyorum.. Hep ellerim üşüyor ellerimi tut derdin bana. Bende kıyamaz tutardım. Mutluluğun la mutlu olmak için.. Şimdi ise çekip gittin. Üşümeyeceklerimi şimdi... Aralık geceleri soğuk , şimdi sensiz daha da soğuk geceler , insanlar .. Yalnızlığımla üşüyorum artık bu gecelerde .. Anlamsızım artık , sensiz hiçbir anlamım yok .. Çünkü yaşamıma anlam katan , hayatıma anlam veren , hayatımın anlamı olan sen yoksun..
Yarınlar hep güzel olacak derler.. Hâlbuki bu günlerde dünün yarını değil midir? Sen söyle anlamsız çekip gitmelerin anlamı ne..? Sen söyle bu yürek böyle yaralı bırakıp gidilir mi.? Öleceğini bili bile... Gitmelerin bu kadar hüzünlü ve zor olacağını sende bilmiyor muydun?. Sol tarafta benim kalbimin ritimlerini duyarken , Sağ taraftarda senin kalp ritimlerin yaşatıyordu beni...
Şimdi ise bana kalan sade bir yalnızlık.. Ritmini duyamadığım kalbim.. Umutsuz yarınlarım.. Anlamsız hayatım.. Şimdi kim bilir nerelerdesin , hangi uzak diyarda.. Geceleri uyuyamadığım o saatlerde , Gözümün önünden bir film şeridi gibi geçen anılarımızı , Seni , Beni unut diyorsun .. Sence de saçma değimli..? Sevmek , sevilmek varken hatıraları yırtıp atarak , Benimle geçireceğin o güzel yarınları hiçe sayarak saçma ve anlamsız bir şekilde çekip gitmek sence de saçma değil mi sen söyle.... Ama unutma ki bende kalan sen , anılarımız hep yaşayacak dünkü dibi en güzel anlamlarıyla....



Kelebeğin UykusuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin