Sedem

2K 157 11
                                    

Louis's pov

"Tak začni," povedal Niall keď si sadol na lavičku. "Noo, za tie tri dni som sa s Harrym akosi zblížil a v piatok prišiel pre mňa. Išli sme k Jakeovi na tú párty no a tie detaily už poznáš z rána. Potom ma Harry nejakým zázrakom dostal domov u nás sme sa spolu vyspali," previnilo som na neho pozrel. "No čo už. Ale, aký bol Harry? Hmm? A pochváľ sa mi tým krkom poriadne," zasmial sa. Toto aom nečakal. "Bol úžasný. Keby si ho videl, on vyzerá dokonale, oh bože a to čo so mnou robil! Nebolo to vôbec jemné alebo tak niečo ale aj tak to bolo úžasné. A tie znamienka robil tak precízne, že ešte teraz cítim jeho zuby a pery," zasníval som sa.

Tričko som musel potiahnuť dole, aby bolo vidieť všetko

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Tričko som musel potiahnuť dole, aby bolo vidieť všetko. "Wau...ten sa na tebe vybláznil," Niall ostal prekvapený.

"Musím si označiť čo je moje," ozvalo sa za nami a ja som sebou trhol. "Bože! Vydesil si ma," chytil som sa za srdce. "Prepáč baby," pritisol bozk na môj krk na čo som zasyčal bolesťou. "Sss, choď preč," odtlačil som ho. On sa len diabolsky uškrnul. "Ale prečo," oprel si hlavu o moje rameno. "Lebo to bolí," zakňučal som a odstrčil som ho. "Ok, no. Ja už idem. Musím ísť ešte za Liamom kvôli autu," pobozkal ma a už sa chystal preč. "Harry! Môžem ísť s tebou?" pozrel som na neho psími očami. "No tak poď" natiahol ku mne ruku. "Ni..ideš aj ty?" pozrel som na neho. Ten len pokrčil ramenami a pozrel na Harryho. Ten sa ne noho usmial a povedal, "Poď blondie," Niall sa zdvihol a išiel za nami.

Všetci traja sme nastúpili do auta. "Však si môžem vyložiť nohy?" ukázal som pred seba. "Ďakujem," ani som nečakal na odpoveď a vyložil som si nohy. "Prepáč, môj zlozvyk," vyplazil som na neho jazyk. Potom som si v priehradke všimol žuvačky. Hneď som sa prene natiahol a vytlačil si dve do úst. "Hey! Prečo dve? Jedna ti nestačí?" Harry sa na mňa zamračil. "Treba dve, ako v reklame," znova som na neho vypľazil jazyk. "Ešte raz vypľazíš ten jazyk tak ti ho odseknem," zavrčal. "Ja sa ťa nebojím," znova som na neho vypľazil jazyk a pichol ho do boku. "Nepichaj ma," plesol mi po ruke. "Čože? Veď ty picháš mňa," začal som sa smiať. "Decko," odfrkol si. "Toto decko ti dalo v piatok tú najlepšiu šukačku akú si kedy zažil," mrkol som na neho a vystúpil s auta. "Hej? Si si nejaký istý," tľapol ma po zadku. "Sám si to povedal," vysmial som sa mu.

Kým Harry búchal nabránu a čakal ja som kecal s Niallom. "Ty sa nejako meníš," prezrel si ma. "Ale prosím ťa, stále som to ustrašené šteňa. Len...pri Harrym sa to nejako stráca," zčervenal som. Ni chcel niečo povedať ale prerušil ho krik. "Harry!" "Payno!" Chlapsky si poplácali po ramenách a potom sa Liam pozrel na mňa. "Jeej, princezná," usmial sa a objal ma, jemne. "Čau payno," usmial som sa. "Ahoj blondie," usmial sa Liam na Nialla ktorý zčervenal. "Awweee, no nie ke rozkošný?" zapišťal a bežal ho objať. "Som Liam" prehodil mu ruku cez ramená. "Ja som Niall," môj malý kamarát zčervenal a pozrel sa do zeme.

"Takže, auto máš spravené, dúfam že ho znova nerozjebeš," Liam hodil Harrymu kľúče. "Za to ti neručím. Na závodoch v meste ponarážaš do veľa vecí," zasmial sa Harry. "Veď jasné. A teraz choďťe. Mám ešte nejakú prácu," usmial sa Liam. Potom sa otočil na Nialla. "Pá blondie," zamával mu a Niall mu odkýval späť. Mám pocit, že je tu niekto zamilovaný....

In Love With Fuckboy || L.S ||  ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat