Louis's pov
Ráno som sa zobudil na zvonenie budíka. Nasledoval som každodennú rutinu. Vykopať sa z postele. Ísť sa obliecť, do kúpelne spraviť nejaký zázrak s mojimi vlasmi, naraňajkovať sa, vyčistiť si zuby, naposledy sa upraviť, prehodiť si tašku cez plece, pobozkať mamu na líce a konečne ísť do školy.
"Niall!" zakričal som a rozbehol sa za ním. Skočil som mu do náruče a silno ho objal. "Ahoj kvetinka. Počul si o tom novom žiakovi? Nejaký Styles," oči sa mi rozšírili a vypískol som. "Vieš o ňom niečo viac?" vychrlil som. "No, dievčatá hovoria že je strašne sexy a že je v nejakom gangu alebo čo," vypískol som druhý krát. "Yes!" pišťal som. "V ktorom je ročníku?" "V našom, ale nechápem prečo sa tak tešíš," nechápavo na mňa pozrel. Už som sa nadychoval že mu odpoviem ale celá chodba zrazu stíchla. Obzrel som sa a stal tam. Styles v celej svojej kráse. Mohol som na ňom oči nechať. Obzeral sa dookola až jeho oči zastali na mne a pousmial sa. Asi si ma pamätá! A rozišiel sa našim smerom!
"Prečo sem ide a prečo sa na teba usmieva??!" nechápal Niall. Ale skôr ako som vôbec stihol otvoriť ústa už stál pred nami. Znova si ma prezeral a ja som uprel svoj pohľad k nohám. Moja tvár musela byť celá červená. "Ahoj zlatko," ozval sa jeho hlboký, chrapľavý hlas. "Ale no tak, neskrývaj sa, si krásny keď sa červenáš, honey," zdvihol moju tvár tak aby som na neho videl. "Ukážeš mi učebňu fyziky, zlatko?" pobozkal na čelo rovnako ako včera a ja som len nemo prikývol. "Ty sa ma bojíš, princezná?" srdce mi bilo rýchlo. Jeho prezývky som si okamžite zamiloval. Zakrútil som hlavou, nebál som sa ho, naozaj. "Tak prečo sa so mnou nerozprávaš? Hmm?" milo sa usmial. "J-ja neviem," zakoktal som. "Ukážem ti tú učebňu fyziky? Mám tiež fyziku... Takže.." znova som zčervenal a pozrel sa na zem. "Dobre zlatko," vykročil som ku schodom a videl som ho ako ma nasledoval.
Plesol ma po zadku. "Uhh, hey," pozrel som na neho celý červený. Nehovorím že to bolo zlé, mal tak veľké ruku...unf..
"Prepáč láska, nemohol som odolať. Máš dokonalý zadoček," zavrnel mi do krku.
"Ďakujem?" neisto som na neho pozrel. Vošli sme do triedy. Ešte tam skoro nikto nebol a tak som sa rozišiel do zadu a sadol si do poslednej lavice. A to som nečakal, Styles sa posadil ku mne, a jeho veľká, hrejivá dlaň pristála na mojom stehne.
"Ako sa voláš, láska?"
"Louis Tomlinson. A tvoje meno?" neisto som na neho pozrel.
"Harry Styles...ale pre teba daddy zlatko,"
Časť venujem Kloubek. 💘❤💘🌼
ČTEŠ
In Love With Fuckboy || L.S || ✔
FanficHarry Styles - fuckboy, ktorého väčšina z nás pozná z kníh a filmov. Ale on je skutočný. Kučeravé vlasy ktoré spadajú v divokých kučerách na jeho ramená, hriešne pery, dychberúce oči. Vysoká vyšportovaná postava. Jeho obľúbené činnosti sú pitie, faj...