Osem

1.6K 140 11
                                    

Louis's pov

"Tak Nini, čo si myslíš o Liamovi?"otočil som sa na Nialla v aute. "Je zlatý a milý," vydýchol usmievavý. "Aww," vydýchol Harry. "Niekto sa nám zamiloval," zaspieval som. "Niee," zamručal. "Radšej mi povedzte ako je to medzi vami," premeral si nás pohľadom. "Noo, niečo sa vyvýja?" Pozrel som sa spýtavo na Harryho a ten prikývol.

"Konečne doma," zamumlal som do vankúša. "Ale notak. Snáď nejdeš teraz spať!" zatriasol mnou. "A čo iného mám robiť?" posadil som sa a pozrel sa na neho. "Prezleč sa. Ideme na neskorý obed, alebo skorú večeru...ako chceš," pokrčil ramenami. "Okay. Pozývaš?" "Hej," len som prikývol a otvoril dvere od šatníka a vplul dnu.

Keďže bola dnes dosť zima, dal som si ružový sveter ktorý mi je veľký, takže som si musel vyhrnúť rukávy, krásnu fialovú sukňu a rozkošné biele nadkolienky s ružovou mašľou.

"Si krásny," boli prvé slová ktoré som počul od Harryho

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


"Si krásny," boli prvé slová ktoré som počul od Harryho. Sčervenal som a poďakoval. "Harry? V v prvom šuplíku pri tom stolíku sú venčeky. Vyber mi nejaký," usmial som sa na neho a ja som si sadol za ten stôl. Kým sa Harry prehraboval medzi venčekmi, ja som sa prehraboval medzi rúžmi. Nakoniec som si vybral jemný ružový. Keď som bol hotový tak mi Harry nasadil biely venček.

Usmial som sa na neho cez zrkadlo a potom som sa na neho otočil a pobozkal ho. "Poďme, ešte sa musím prezliecť," Harry ma zobral za ruku a preplietol naše prsty. "Idem von!" zakričal som do útrob domu a vyšiel von spoločne s Harrym.

"Na čo máš chuť?" spýtal sa ma Harry keď sme vychádzali z jeho domu. "Uhm, len na nejaký šalát," pozrel som na neho. "Pôjdeme do jednej pizzerky. Robia tam výborné šaláty aj pizzu. Čo povieš?" usmial sa na mňa. "Znie to dobre. "Počkaj, zbehnem dnu pre kľúče od auta," vychrlil zo seba Harry a stratil sa za dverami.

Cesta trvala približne dvadsať minút a celou cestou bola zábava. Mal som strašne dobrú náladu, ale tá vyprchala v momente ako sme vošli dverami do pizzerie....

Ahoooj!!!! Zverejňujem hlavne kvôli tomu aby som vám povedala že budem prekladať jeden príbeh ❤❤❤ som strašne rada že mi to autorka povolila....síce moc nepridáva ale to nevadí. Nepoviem vám o čo ide 😘😘 to sa dozviete neskôr. Neviem kedy pridám prvú časť....pokúsim sa to nejako zvládnuť do konca týždňa...predpísať si časti a tak...idem na týždeň...možno dva preč takže tak ❤❤❤ ľúbim vás ❤😘❤😘

In Love With Fuckboy || L.S ||  ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat