Dvadsať + charakter ask?

1K 111 5
                                    

Do komentov píšte otázky pre Harryho, Louisa, Nialla, Liama, Zayna, Jacka, Bena mňa-autorku...a vlastne každého kto sa spomínal v príbehu...ak som teda na niekoho zabudla. Answers zverejním v pondelok poobede❤❤❤

Louis

Dnes sa konajú tie závody. Klamal by som ak by som tvrdil že sa nebojím. Celý deň som sa klepal a teraz keď sme sa s Harrym chystali ešte viac. "Harry, ja sa strašne bojím," objal som ho a nechal voľný priebeh slzám. "Zlatíčko neboj sa. Nedovolím aby mi ťa niekto zobral," zamumlal mi do vláskov a odtiahol sa. Pozrel som na neho a usmial sa. Copík mu sedel. "Poďme teda," chytil ma za ruku a spolu sme sa rozišli k autu.

🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼

"Vystupovať," zahlásil Harry keď zaparkoval. Boli sme v takej odľahlej časti mesta medzi továrňami a chudobnými chatrčami. "Bojím sa," zamumlal som asi miliónty krát. "Neboj, pamätáš čo som povedal?" len som prikývol. "No vidíš. Nemáš sa čoho báť," pobozkal ma na čelo.

Na ceste pred štartovaciou a zároveň aj cieľovou čiarou už stáli dve autá. Harryho a Benove. "Zlatko, ešte jednu vec som ti nepovedal. Ideš odštartovať závod, to znamená že si rozopneš tú sukňu a pridržíš si ju. Potom ju pustíš a v momente ako dopadne na zem vyštartujeme. Hlavne sa neboj že ťa prejdeme," zazrel som na neho. "Nerobí sa toto len tak náhodou s tričkom?" "Áno..lenže...pri tebe treba sukňu...lebo pri tričku by si nič neodhalil," mrkol na mňa, pobozkal ma a zmizol v aute.

Všetci už boli okolo a závody začínali. Pomaly som prešiel pred autá a otočil som sa čelom k nim. Jemne som rozkročil nohy a prstami som pomaly rozopol sukňu a chytil ju aby hneď nespadla. Jeden hlboký nádych a výdych a pustil som sukňu. O moment na to som už len počul pišťanie pneumatík.

Rýchlo som si navliekol sukňu a odpratal sa do bezpečia. Všade okolo som počul ľudí a ich stávky. Tešilo ma že skoro všetci vsádzali na Harryho. Ale nemusí to znamenať nič.

Najhorších päť minút môjho života sa pomaly končilo. V diaľke už boli počuť autá. A strašne moc ma potešilo že sa objavilo modré auto a o pár sekúnd červené. To znamenalo že Harry vyhrával. A mal som pravdu. Vyhral to. V momente ako jeho auto zaparkoval rozbehol som sa za ním. "Ty si to dal!" skočil som na Harryho ktorý ma len tak tak stihol zachytiť. "Ja som ti hovoril," pobozkal ma a zakrútil mnou vo vzduchu.

Keď som sa otočil videl som toho Bena jak Harryho prebodáva pohľadom. "Čo tak zazeráš?" podišiel som k nemu. Všetci stíchli. Nikto nečakal že by som sa odhodlal k niečomu takému. Bolo počuť len klapanie mojich opätkov.

"Ukradol mi ťa!" zavrčal. "Ako mi ťa mohol ukradnúť keď ťa vidím prvý krát v živote, nepoznám ťa a som jedine Harryho?" zasmial som sa. "Ty malá kurva!" zavrčal a chcel ma chytiť pod krkom, lenže keď o krok pristúpil tak som ho kopol tým mojim opätkom do gulí. A potom ešte do členka. "Damn Daniel!" zasmial som sa a išiel za Harrym ktorý sa na mne pochechtával. "Čo je?" drgol som do neho. "Nič," pochechtával sa ďalej. "Povedz mi to lebo kopnem aj teba," a nohou som sa obtrel o jeho rozrok. Lenže on ma chytil okolo nohy a pása a prehodil si ma cez rameno. "Alebo aj nie," zamumlal som a Harry sa začal smiať znova

In Love With Fuckboy || L.S ||  ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat