Louis
"Fuck," zaklonil som hlavu keď ma Harry pritlačil o stenu kabínky. Jeho telo sa tislo na to moje a ruky ho mapovali. Naše pery sa stretávali vo vášnivých, priam dych berúcich bozkoch. Jazyky sa obtierali a zuby sa zabárali do pier.
Za krátko Harryho omrzeli moje pery a tak sa bozkami dostával až k môjmu krku, kde sa prisal ako upír. "Ohh," vykĺzlo mi z úst. Cítil som jeho úškrn oproti môjmu krku.
Jeho ruky, ktoré blúdili po mojom tele nakoniec zakotvili na mojom zadočku, pri čom ma zdvihol a tak som si nohy obmotal pevne okolo jeho bokov. Prstami som jemne ťahal za jeho kučierky.
Ruky, ktoré boli dovtedy na mojom zadočku sa dostali až na stehná a Harry mi pomaly vyhŕňal šaty, cítil som na koži jeho hladké, veľké a teplé prsty, bolo to niečo úžasné. Ale tá najlepšia časť prišla až potom.
Moje čipkované tangá roztrhol na dve polovičky. Nohavice si prudko stiahol do polky stehien, rovno s boxerkami.
"Tak už to nepredlžuj!" zakňučal som keď ma stále len hladil a bozkával. Z Harryho hrdla sa ozvalo zavrčanie a tvrdo do mňa prirazil. Zvrátil som hlavu v nemom výkriku. "Kurva, si tak úzky. Tak tesný okolo mňa," zavzdychal Harry a rozpohyboval sa. "Harry! Ohh," vzdychal som viac a viac každým jeho prírazom. Bolo mi tak dobre. Jeho prírazy boli tvrdé a presné. Triafal presne môj bod. "Harry! Ja už to nevydržím," zakňučal som.
"Uhh, poď baby. Pusť to," zastonal. Uzol v mojom bruchu sa stále viac a viac uťahoval. Telom mi pulzovala neuveriteľná slasť. Až sa nakoniec ten uzol povolil. Moje výkriky zaplnili toalety a telom mi prechádzala elektrina.
Harry zo mňa vyšiel, položil ma na zem a potom mi zatlačil na ramená a ja som si poslušne kľakol. "Ohh, baby, vezmi si daddyho vtáka do huby," pozrel som na neho spoza mihálnic a jazyk obkrútil okolo špičky ktorú som neskôr zobral do úst a začal sať. Stačilo pár pohybou hlavou a hrdlo sa naplnilo teplou tekutinou.
S úsmevom som sa od Harryho odtiahol a následne sa postavil. "Toto bolo úžasné," vzdychol Harry. "Yeah," pritakal som.
Taká krátka na dobrú noc😘😘💞
ČTEŠ
In Love With Fuckboy || L.S || ✔
FanfictionHarry Styles - fuckboy, ktorého väčšina z nás pozná z kníh a filmov. Ale on je skutočný. Kučeravé vlasy ktoré spadajú v divokých kučerách na jeho ramená, hriešne pery, dychberúce oči. Vysoká vyšportovaná postava. Jeho obľúbené činnosti sú pitie, faj...