Dvadsať dva + answers

924 90 8
                                    

Odpovede dám sem pretože otázky neboli skoro žiadne...len od KarolTommo

Harry

Plánuješ s Louisom budúcnosť?

- Určite. Milujem ho neuveriteľne moc. Ale je to len na ňom či na mňa počká alebo pôjde v živote ďalej.

Čo ťa na Louisovi uchvátilo ako prvé?

- Tá jeho nevinnosť, oči, jeho štýl a aj jeho zadok. Proste on celý.

Louis

Čo ťa na Harrym uchvátilo ako prvé?

- Jeho osobnosť. To ako je v jednej chvíli tvrdý ako skala ale dokáže sa zmeniť na zlatíčko. A jeho kučierky.

Prečo ai krajšie dievča ako ja? Ale aj tak ťa milujem!

- Určite nie som krajší *červemá sa* aj ja ťa milujem!

Niall&Liam

Cítite niečo k tomu druhému?

L: Áno.. milujem môjho malého, rozkošného princa

N: áno...Liam je proate úžasný

Autorka:

Nechceš mi darovať teochu toho talentu ktorý máš??

- ale Karolííí! Ty máš talentu viac než dosť!

Ako ťa napadol príbeh?

- príbehy v angličtine ktoré čítam, sú úžasné...lenže ja a preklad...to nejde dokopy..no a toto je mix tých príbehov

Toto boli otázky... ideme na časť ☺☺

Louis

Do školy som išiel s hlavou plnou myšlienok a žiaľu. Ale určite je lepšie sa aspoň trošku odreagovať v škole ako sa užierať doma.

"Hey Lou," niekto ma chytil za rameno. "Počul som to s Harrym..." pri Liamových slovách sa mi natlačili slzy do očí. "Chcem aby si vedel že vždy keď budeš potrebovať budem tu pre teba," objal ma a ja som mu začal plakať do ramena. "ŠŠŠ..." Liam sa márne snažil utešiť ma. Bolesť bola moc veľká.

"Lou poď, za chvíľku začína hodina. Musíme ísť," dobehol za mnou Niall. "okay," pozrel som na neho, utrel si slzy s očí a pomaly sme sa vydali do triedy. nepáčilo sa mi ako na mňa každý zazeral. Čo zazerajú? to nemajú nič lepšieho na práci?



Škola konečne skončila. Mohol som konečne vypadnúť. Cestou som sa zastavil v obchode a kúpil si jedny cigarety. Na ukľudnenie. Vošiel som do Harryho domu a zhlboka som sa nadýchol jeho vône ktorá sa rozliehala celým domom. Vystúpal som schody do spálne a ľahol si na posteľ. Tvár som zaboril do Harryho vankúša a začal plakať. Natiahol som sa a z nočného stolíka som zobral cigarety a zapaľovač.


Prvý krát som vdýchol dávku nikotínu a zakašľal som. Už je to asi pol roka od poslednej cigarety. Druhý ťah bol už v poriadku. A tak som len ležal a fajčil jednu cigaretu za druhej. Ani som sa nenazdal a polovica krabičky v piči a v izbe smrad jak v bare. A tak som otvoril okno a zatiaľ som išiel do sprchy. V sprche som znova rozmýšľal a znova sa rozplakal. Po hodinovej sprche som zapadol do perín a vyčerpaný plačom som zaspal.

In Love With Fuckboy || L.S ||  ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat