Louis
Keď sme prišli k Harrymu, zarazilo ma, že v predsieni bolo nejako veľa topánok. Následne som aj zistil koho sú, Zaynove a Liamove. Tí dvaja sedeli v obývačke a pozerali telku. Normálne som sa ich zľakol. "Ahoj?" usmial som sa.
"Princeznáá!" Liam sa mi hodil okolo krku, tak ako vždy. Zayn ma len pozdravil a ďalej sa venoval seriálu v telke. "Idem sa vybaliť a potom prídem, takže by si ma mohol pustiť," buchol som Liama do pleca. Ten si falošne povzdychol ale pustil ma.
"Harry?!" zakričal som keď už som bol na poschodí. "V izbe!" hneď som sa dočkal odpovede. Vošiel som do jeho izby a zhlboka sa nadýchol. Voňalo to tam ako on a les. "Uhh, tu máš štyri poličky. Viac sa mi ich bohužiaľ vypratať nepodarilo," kriticky pozeral na obrovskú skriňu plnú oblečenia. "To je v pohode. Aj tak mám len pár vecí," postavil som sa na špičky a venoval som Harrymu pár bozkov. Potom som sa odtiahol a dal sa do vybaľovania.
🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼
"Harry? Prečo je tu vlastne Liam a Zayn?" pýtal som sa keď sme schádzali schody. "Sú tu kvôli pretekom ktoré sa konajú tento víkend," ohh, vedel som že preteká ale aby mu to takto oznamovali? "Ani nemusím typovať o tom či je to legálne," zachechtal som sa a Harry sa na mňa pobavene pozrel.
"Okay Harry. Preteky sa začínajú o ôsmej večer na obvyklom mieste. Závodíš s Winstonom. Auto máš u Liama ako vždy. To bude všetko, my ideme. Čaute," Zayn s Liamom sa zdvihli a odišli. "Budem môcť ísť? Povzbuďovať ťa?" sadol som si na neho. "Oh zlatko, ty tam musíš byť. Ten Winston si ťa vyžiadal ako cenu víťaza, ale ničoho sa neboj, chlapec nevie jazdiť," po jeho slovách som zamrzol. Ja a cena víťaza? No do piče..
Sorry!!! Viem je neskoro a je krátka ale teraz dobre viete že som na tom blbo...ale snažím sa, pre vás...
ČTEŠ
In Love With Fuckboy || L.S || ✔
FanfictionHarry Styles - fuckboy, ktorého väčšina z nás pozná z kníh a filmov. Ale on je skutočný. Kučeravé vlasy ktoré spadajú v divokých kučerách na jeho ramená, hriešne pery, dychberúce oči. Vysoká vyšportovaná postava. Jeho obľúbené činnosti sú pitie, faj...