Louis
Už je to rok od vtedy čo Harry skončil vo väzbe. A taktiež moja posledná návšteva. Idem totiž na vysokú a tá je v New Yorku, takže sa zrejme uvidíme až po dvoch rokoch. Je to strašné keď nad tým takto rozmýšľam. Že sa neuvidíme dva roky.
S povzdychom som vystúpil z auta, áno, spravil som si vodičák. Napravil som si sukňu a pomaly som kráčal k budove väznice. "Styles má návštevu," zabručal strážnik v momente ako ma videl. Chodil som sem tak raz týždenne takže ma tu už poznali.
Prešiel som do miestnosti kde sa konali návštevy a sadol som si k stolu. O chvíľu na to sa otvorili veľké, kovové dvere a zpoza nich kráčal Harry s putami na rukách a strážnikom po pravej ruke. Keď zastavili pred stolom tak strážnik odomkol putá ktoré dal následne dole a ja som sa v momente Harrymu vrhol do náruče.
"Zlato, neplač," zamumlal mi do ucha na ktoré potom vtisol jemný bozk. Pozrel som na neho a spojil naše pery v jedny. "Hazz, ja nechcem ísť. Ja ťa chcem chodiť navštevovať. Chcem byť s tebou," plakal som mu do ramena a on sa so mnou hýbal zo strany ma stranu. "Zlatko bude to fajn uvidíš. Nájdeš si nových kamarátov. Možno aj priateľa. Lepšieho akým som ja kedy bol. A keď nastane čas, tak sa stretneme," zotrel mi slzy z očí a pobozkal ma. "Ale ja chcem len teba. Ty si ten najlepší priateľ. Ja na teba počkám. Sľubujem!" stisol som ho okolo pása.
"Hrdličky, návštevné hodiny končia!" ozval sa pri nás strážnik ktorý doviedol Harryho. Do očí sa mi natlačili slzy. Harry ma pevne objal a pobozkal ma. "Milujem ťa a počkám na teba," zašepkal som mu do pier. "Aj ja ťa milujem," tak isto zašepkal a opäť a posledný krát spojil naše pery v jedny. Potom mu strážnik nasadil putá a odviedol ho preč.
🌼🌼🌼🌼🌼
Do lietadla sa mi vôbec nechcelo ísť. Nechcel som byť bez Harryho. Ale musel som. V lietadle som celú dobu rozmýšľal. O tom ako to bude na vysokej vyzerať, o tom ako to zvládnem. Budem sám, jedine Niall mi bude robiť spoločnosť, keďže on ide na rovnakú vysokú ako ja. Ten už v NY je, pretože škola začína už pár hodín po mojom prílete takže to budem stíhať len tak tak. Ale tieto posledné dni som sa snažil užiť si Harryho čo najviac. A dúfam, že čas bude plynúť rýchlo a čoskoro sa uvidím s Harrym.
ČTEŠ
In Love With Fuckboy || L.S || ✔
FanfictionHarry Styles - fuckboy, ktorého väčšina z nás pozná z kníh a filmov. Ale on je skutočný. Kučeravé vlasy ktoré spadajú v divokých kučerách na jeho ramená, hriešne pery, dychberúce oči. Vysoká vyšportovaná postava. Jeho obľúbené činnosti sú pitie, faj...