Trinásť

1.2K 125 11
                                    

Časť pre BexLovesTommo.....si zlatíčko❤😘

Louis's pov

"Takže kto všetko príde?" pozrel som na Harryho. "No...Niall, Liam, Zayn, Jake," usmial sa Harry a prisadol si ku mne. "Uhh, tak musíme ísť niečo kúpiť," zdvihol som sa zo sedačky. "Yeah," zdvihol sa tiež a spoločne sme kráčali k dverám.

"Čo všetko nám treba?" "Noo, alkohol a nejaké chipsy, popkorn," začal vymenovaváť. Len som prikývol. "Okay..choď po alkohol a ja idem pre chipsy a popkorn," odišiel som a Harryho nechal pri alkohole.

Snažil som sa nájsť Harryho a keďže som čaptavý tak som zakopol a do niekoho narazil. "Pardon!" vyhŕkol som. Chalan do ktorého som narazil sa otočil. "Lou?" usmial sa na mňa. "Nick!" vypískol som a objal som ho. Ten si ma k sebe pritlačil a hlavu vložil medzi krk a rameno. V tej chvíli sa spoza rohu objavil Harry a jeho oči sa zabodli do nás. Rýchlo k nám prišiel a odkašľal si. Chtiac nechtiac som sa musel Nicka pustiť. "Grimshaw," zavrčal Harry. "Ten je môj a nie nejaká tvoja kurva," pritiahol si ma k sebe. Nick dvihol ruky "Kľud Styles, sme bratranci a náhodou sme sa stretli," pokrčil ramenami. "Som prekvapený že si práve so Stylesom," Nick sa na mňa zamračil a otočil sa na päte a odišiel. "Máme všetko. Poď, ideme," chytil som Harryho za ruku a ťahal ho ku pokladni.

##########

Už tu je Liam, Zayn, Jake..ešte Niall a sme všetci. Zrazu sa ozvalo zaklopanie. "Li! Prišiel blondie, choď otvoriť," zakričal som na neho z kuchyne. "Yeee!" počul som piskot a dupot po chodbe. "Ahooj!" "Heeej....aaaaa!" vykukol som na chodbu aby som videl čo sa to tam deje. Liam, so zamilovaným úsmevom, k sebe tisol Nialla a točil ho vo vzduchu, zatiaľ čo pišťal a smial sa. Potom sa objali a následne sa od seba celý červený odtiahli. "Zlaté!" započul som za sebou. "

Hiiii :) zasa ja....aj keď neskoro a s krátkou časťou ... ale ja sa snažím...ale dnes je tu zase rodina a tak som s nimi a taak ❤❤😘

In Love With Fuckboy || L.S ||  ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat