Louis's pov
Konečne piatok. Pri pomyslení na to že zajtra môžem spať dlho sa mi lepšie vstávalo z postele. A to malo zrejme za následok aj to, že som bol v škole medzi prvými. Ako každý piatok. "Lou!" ozval sa za mnou írsky hlások. "Ahoj Ni," usmial som sa a objali sme sa.
Sadli sme si na lavičku a rozprávali sa. "Čo to včera bolo s tým Stylesom? Dúfam že ťa do ničoho nenúti, prípadne že s ním nie si nejaký veľký kamarát. Počul som o ňom dosť na to, aby som mal o teba starosť.
Ach, keby si len vedel....
Niall bol nevinný chlapec. Ja som sa tak zdal, aj pôsobil, ale pokiaľ som bol s niekým koho poznám, bol som sám sebou. A to že rád nosím kvetované venčeky alebo dievčenské sukne, neznamená, že som malé, uplakané decko ako si mnohý myslia.
"Neboj Niall, dám si bacha," usmial som sa na neho. "Ahoj zlato," ozvalo sa kúsok za mnou. Stál tam Harry v celej jeho (sexi) kráse. "Ahoj," pousmial som sa. "Ideme dnu?" rukami sa zaprel o operadlo lavičky a z výšky na mňa pozeral. "Jasné, D" zachichotal som sa a jeho oči sa rozšírili. Včera sme sa totiž dohodli že v škole, doma alebo vonku ho namiesto Daddy budem prezývať len D.
Keď sme bok po boku kráčali dnu, Harry sa ku mne naklonil a začal mi šeptať do ucha perverzné veci.
"Tvoja prdelka by mala byť zakázaná. Je tak dokonalá, už len na pohľad. A ešte v nohavičkách. Stavím sa, že keď ťa budem šukať s nimi na sebe tak budeš kričať ako nejaká šikovná kurvička," a mohol by som pokračovať do nekonečna. Celou cestou do triedy som sa červenal, a ešte sa mi stačil vytvoriť menší problém v nohaviciach. A verte mi, musel som sa kurva premáhať aby som Harryho nenechal aby ma vyhonil pod lavicou v triede plnej študentov.
Ahooj :)) časť nebola lebo sme boli na chate...je to také o ničom tak sorry...chyby pozriem potom...vážne sa mi strašne moc drieme 🙏🙏
ČTEŠ
In Love With Fuckboy || L.S || ✔
FanficHarry Styles - fuckboy, ktorého väčšina z nás pozná z kníh a filmov. Ale on je skutočný. Kučeravé vlasy ktoré spadajú v divokých kučerách na jeho ramená, hriešne pery, dychberúce oči. Vysoká vyšportovaná postava. Jeho obľúbené činnosti sú pitie, faj...