Epilóg

1.3K 122 11
                                    

Third person

Po tom incidente s Amber, sa Harry zaviazal že bude Louisa voziť do školy aj zo školy. Lenže aj napriek tomu sa stávalo že sa Amber na Harryho lepila alebo bila Louisa kvôli tomu že si nezaslúži chlapa akp je Harry prerože je to len obyčajná nicka.

Po mesiaci to oboch chlapcov prestalo baviť a tak sa rozhodli že Louis odíde zo školy. Týmto rozhodnutím začal nový, lepší život. Keďže Louis už nechodil do školy, tak odišli späť do Londýna, kde sa usadili v Harryho dome.

Užívali si jeden druhého najviac ako sa dalo. Až nadišlo ich piate výročie. Harry Louisa prekvapil nádheenou romantickou večerou, ktorá chutila rovnako úžasne, ako vyzerala. A nakoniec to bol Harry ktorý sa postavil a prešiel k Louisovi pred ktorého si kľakol a spustil.

"Lou, ty si ten jediný človek ktorého som kedy miloval a milujem. Nikdy som nečakal že by sa môj život dokázal otočiť o 360°. Ale stalo sa. Do môjho života vstúpil chlapec. Malý nevinný chlapec v sukni a venčekom vo vlasoch. Aj keď sa mu všetci smiali ja som bol ohúrený, okúzlený. Tá nevinnosť, tá detská tvárička. Bol dokonalý. A stále je. Viem, že si si so mnou vytrpel peklo, že som nikdy nebol tým najlepším priateľom na svete, ale ver mi, ja sa snažím, moc sa snažím. Chcem aby bol môj malý nevinný chlapec zbavený všetkého zla. A preto sa ťa pýtam, či ma urobíš tým najšťastnejším mužom a vezmeš si ma a dovolíš mi ochraňovať ťa pred všetkým zlom sveta?"

A Louis plakal. Plakal počas Harryho slov, plakal počas toho ako zbesilo prikyvoval a dookola mumlal 'áno áno áno' a plakal aj počas bozku a počas nasadzovania prstienka. A plakal aj dlho potom. Bol to najlepší deň ich životov.

Keď na ďalší deň zašli za Louisovou mamou, zostala prekvapená že sa u nej objavili. Pretože naposledy čo sa s Louisom videla, padali nadávky a domom sa ozýval krik. Ale keď sa tam objavili, Jay sa spustili slzy a objala svojho jediného syna. "Prepáč zlatíčko, za všetko, milujem ťa, prepáč prosím," mumlala mu do ramena. Po chvíli sa odtiahla od Louisa a odstúpila od dverí, nechávajúc prejsť pár.

Po asi pol hodine debaty si Jay všimla prsteň na Louisovej ruke. "Vy dvaja ste zasnúbení?" prekvapene sa spýtala. "No, áno. Včera sme mali výročie a tak som Louisa požiadal o ruku," usmial sa Harry. "Oh, som taká šťastná. Koľko ste vlastne spolu?" "Päť rokov," vyhrkli obaja naraz. Jay do očí vyhrkli slzy. "Ja..neviem čo mám na to povedať. Som tak sklamaná sama zo seba. Keď Louis prišiel že si vo väzení tak som ho nezačala utešovať. Myslela som si že je to tak lepšie, že chceš Louisovi len ublížiť. Nepoznala som ťa, ale aj napriek tomu som ťa nenávidela, vedela som len to, čo sa o tebe povrávalo. Prepáč mi za všetko. Si pre Louisa dokonalý, viem že je s tebou v bezpečí a viem že sa mi o neho dobre postaráš," celú dobu Jay sledovala Harryho a nakoniec sa rozplakala. "Jay, to je dobre. Ja vás chápem," Harry sa postavil a objal Jay. Tá na neho s úsmevom pozrela. "Prosím ťa, tykaj mi, veď patríš do rodiny," pevne ho objala a Harry sa žiarivo usmial.

🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼

O pol roka sa konala svadba. Jay, Louis a Harry nemali ani chvíľu pokoja. Bolo treba vybaviť všetko a skoro to do termínu nestihli. Ale vďaka bohu za Harryho úžasných priateľov ktorí im pomohli.

Kto by bol kedy povedal že Zayn alebo Jake majú zmysel pre jemnosť. Bolo úžasné sledovať ich ako robia kvetovanú výzdobu.

Liam bol v izbe s Harrym kde mu pomáhal nachystať sa a Niall bol zase pri Louisovi.

A po pár hodinách sa všetci zišli na záhrade. Boli tam všetci priatelia, rodiny. Oddávajúci už stál na konci cesty vytvorenej lupeňmi ruží. Pri oddávajúcom stál Harry, ktorý nervózne prekeačoval. "To bude v pohode," poklepal ho Liam po chrbte.

Hudba sa spustila a všetci spozorneli a pozreli k dverám na terasu, kade práve precházdal Louis. Jednoduché, biele šaty na ňom vyzerali úžasne. Vo vlasoch mal tentokrát korunku a závoj jemne prekrýval jeho nádhernú tvár. Jay, ktorá ho doviedla až k Harrymu, stisla Louisovi ruku a popriala mu veľa šťastia. Potom si sadla a hudba stíchla a slovo dostal oddávajúci.

"Vyhlasujem vás za manželov Stylesových, môžete sa pobozkať," vyhlásil oddávajúci a pery chlapcov sa spojili. Ľudia okolo začali jásať. Louisove a tak isto aj Harryho pery žiarili úsmevom.

A neskôr, v noci keď už všetci odišli a domom sa rozhostilo ticho sa Harry otočil na Louisa a začal ho bozkávať. "V tých šatách si strašne sexy," zavrčal Harry a tak sa manželia vydali hore schodmi do spálne. Pred dverami Harry zdvihol Louisa a preniesol ho cez prah dverí ako pravú nevestu. A Louis neirobil nič iné ako chichot.

Harry jemne zložil Louisa na posteľ a zvliekol z neho šaty a zostal v úžase. Pod šatami za totiž ukýval biely komplet zložený z korzetu, bielych táng a bielych podväzkov s mašľami.

Louis nad Harryho pohľadom sčervenal a sklopil hlavu. "Si tak nádherný. Nemôžem uveriť že si môj," zašepkal stále okúzlený Harry a jemne sa prilepil na Louisove pery.

A o pár minút neskôr sa izbou ozývali slastné zvuky lásky a vášne.

Takže, všetko môže mať dobrý koniec, len pre neho treba bojovať a nevzdávať sa.









Uffff....posledná časť...normálne mi je ťažko a nechcem to ukončiť...ale musím. Chcem sa poďakovať všetkým ktorí ma podporovali, komentovali, zanechávali hviezdičky. Som neuveeiteľne rada za to, akú podporu ste mi dali a dávate. Nezúfajte. Na 1000000% sa uvidíme ešte pri pár príbehov. Bude mi za týmto príbehom smutno ale bude ďalší a ten bude mojim novým miláčikom 💞💞💞💞😍😍💙💙 zlatíčka ľúbim vás za všetku vašu podporu, hviezdičky, komentáre..❤❤❤💎💚💙💜💝💕💛💘💋💋💎💎😍😍💗💞💖💖💖💘💘💖💎💙💚💙💚💙💚 a viem že sa už trošku opakujem ale je to tak💚💚💚💞💞💞

Na profile nájdete novú story, Sexting||Larry Stylinson....už sa na to teším...vidíme sa tam...papa 😘😘😭😭😭💗

In Love With Fuckboy || L.S ||  ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat