Louis
"Povedz niečo...Haloo!!" Harry mi mával pred tvárou. "Ja mám byť cena víťaza?! Čo ak nevyhráš? Budem s nejakým kokotom?!" kričal som na neho a slzy sa mi tlačili do očí. "Zlatko, ničoho sa neboj. Ja ťa neprehrám a aj keby. Zabijem aj pol sveta a vyhrám vojnu, len kvôli tebe," pohladil ma po tvári a jemne sa ku mne naklonil a naše pery sa o seba otreli. "Milujem ťa a nikdy nedovolím aby sa ti niečo stalo," zamumlal mi do pier. "Milujem ťa, Hazz," usmial som sa a spojil naše pert dokopy.
"Poď, ideme spať," zdvihol ma do náruče a odniesol ma k sebe do izby. "Daddy," zakňučal som. "Áno baby?" usmial sa na mňa. "Cuddles!" natiah som k nemu ruky. Harry si s úsmevom ľahol vedľa mňa a privinul si ma na svoju hruď. Krk, ramená a tvár obsypával jemnými bozkami. Bol to úžasný okamih. Takto by som mohol ostať navždy. Po chvíli som zaspal, v hrejivom objatí môjho priateľa.
🌼🌼🌼🌼🌼🌼
Ráno bolo hektické. Trochu sme si prispali a tak sme nestíhali do školy. Harry si obliekol biele skinny a k tomu čierne tričko. Ja som si obliekol bielu sukňu a čierny crop top. Chcel som aby sme ladili.
Do školy sme sa dostali nejaké dve minúty po zvonení. Spoločne ruka v ruke sme vtrhli do učebne chémie. Všetky pohľady padli na nás. Radšej som sklopil hlavu k mojim sandálikom a nechal som sa ťahať k lavici. "Styles, Tomlinson prečo ste prišli neskoro?" pozrel na nás učiteľ. "Viete pán učiteľ," začal Harry, "mysleli sme si že máme veľa času a tak sme sa rozhodli pre sex v sprche, ale nakoniec sa ukázalo že sme nemali toľko času ako sme si mysleli," uškrnul sa Harry a ja som ho prebodol pohľadom. Okay...nezaspali sme...ale toto hovoriť nemusel! Učiteľ si odfrkol a začal vysvetľovať učivo. "Styles! Ty si taký idiot!" buchol som ho do ramena a on sa začal smiať. Blázon....
"Ahoj Ni," objal som Nialla a spoločne sme išli ku skrinkám. "Neuveríš čo ten pako spravil. Povedal učiteľovi že meškáme kvôli sexu v sprche!" sťažoval som sa. "A meškali ste lebo?" pozrel na mňa. "Kvôli sexu v sprche," sčervenal som, "ale nemusel to takto na plnú hubu povedať!" hneval som sa.
"Ale no tak, hádam sa nehneváš?" ozvalo sa za nami. Stál tam Harry. "Nie..mna teba sa nedá dlho hnevať" usmial som sa a stúpil som si na špičky aby som ho mohol pobozkať. "Milujem ťa," zamumlal som. "Ja teba viac!" usmial sa Harry a znovu ma pobozkal.
"Aké sladké!" ozval sa za nami ironický potlesk. Obzrel som sa a stál tam Liam a Jake. Zamračil som sa na nich. "Ale nie! My vám to prajeme!" Usmiali sa a vyštípali nám líca. "Deti," zakrútil hlavou Harry. "Aj tak nás miluješ," uškrnul sa Liam. "Nieee!! Miluje mňaaa!" vypľazil som na nich jazyk a zavesil sa na Harryho. "My vieme princess...my vieme....."
ČTEŠ
In Love With Fuckboy || L.S || ✔
FanfictionHarry Styles - fuckboy, ktorého väčšina z nás pozná z kníh a filmov. Ale on je skutočný. Kučeravé vlasy ktoré spadajú v divokých kučerách na jeho ramená, hriešne pery, dychberúce oči. Vysoká vyšportovaná postava. Jeho obľúbené činnosti sú pitie, faj...