Štrnásť

1.3K 118 10
                                    

Louis's pov

"Harry!! Vydesil si ma!" Chytil som sa za hruď. "Nemáš čisté svedomie," vypľazil na mňa jazyk a odišiel do obývačky. Povzdychol som si a zobral som poslednú misku s popkornom do obývačky. "Lou! Popkooorn!" Zakričal Niall a pevne ma objal. Jednou rukou som si ho k sebe pritisol a tvár mu zavŕtal do krku. "Awe...naše rozkošné princezné," zapišťal Jake.

Keď sme sa konečne usadili, tak sa Harry natiahol pre ovládač a konečne zapol film. A po tom filme išiel ďalší a potom ďalší....

#########

"Mňa už to nebaví," zakňučal som. "A čo ideme robiť?" ozval sa Jake. "Poďme do klubu. Chce sa mi strašne tancovať," povzdychol som si. "Ja som za!" ozval sa Harry. "Ja tiež," Liam sa pridal a nakoniec aj Jake. Len Niall nie. "Ni? Poď do kuchyne," jemne som sa na neho usmial a on mi poslal ďakovný pohľad. V kuchyni som ho objal. "Ni, viem že ty na tieto veci, ale.. nejdeš s nami? Nemusíš piť alebo tancovať. Liam bude rád. Máš ho namotaného. Prosím," pozrel som na neho nádejne. Povzdychol si a prikývol. "Yes," objal som ho. "Poď, dám ti nejaké oblečko," ťahal som ho za ruku. "Chalani! Za pätnásť minút sme pri vás," zakričal som zo schodov.

"Uhmmm....," hrabal som sa v spodných poličkách až do kým som nenašiel co som chcel. Vytiahol som čierne skinny, obyčajné čierne tričko a z vešiaka som zvesil čiernobielu košeľu. K tomu som mu hodil čierne vansy a poslal som ho sa prezliecť.

Ja som si vyhrabal eštrémne krátke čierne šaty s čipkovanými rukávmi a chrbtom pri čom kus chrbáta bol vyrezaný

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Ja som si vyhrabal eštrémne krátke čierne šaty s čipkovanými rukávmi a chrbtom pri čom kus chrbáta bol vyrezaný. K tomu len čierne lodičky.

Prezlečený som sa vrátil do izby kde už sedel oblečený Niall

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Prezlečený som sa vrátil do izby kde už sedel oblečený Niall. "Louis?" prekvapene na mňa pozeral. "Som v tom tučný?" zhrozil som sa. "Nie! Vyhŕkol. Si v tom dokonalý," celého si ma prezeral. S červenal som a potichu som mu poďakoval.

"Vlasy máš v takom rozkošnom rozcuchu, to tak nehám. Ja sa namaľujem a upravím si vlasy a pôjdeme. Okay?" Usmial som sa na neho. Dal som si trochu makeupu. Pery som mal čierne pretože milujem čierny rúž. A aj nechty som si rýchlo nalakoval čiernym, rýchloschnúcim lakom.

Ešte som si rýchlo upravil vlasy a odfotil tie pery a nechty

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Ešte som si rýchlo upravil vlasy a odfotil tie pery a nechty. Potom som sa zdvihol a išiel spoločne s Niallom do obývačky. Keď vošiel Niall, vyslúžil si hlasné "Aww," od Liama a keď som vstúpil ja, tak som si vyslúžil Hlasitý piskot a padnuté sánky.

Rozišiel som sa k Harrymu, ktorý vyzeral ako v nejakom tranze. Zastavil som sa pred ním a sadol si na neho obkročmo. Šaty sa vyhrnuli ešte vyššie a Harry na mňa otupene pozeral. Žmurkol som a s úškrnom som sa naklonil k jeho uchu. "Páči sa ti čo vidíš?" jemne som zašepkal a sledoval ako mu na krku navrela žila. Jemne som skusol jeho ušný lalôčik a zaťahal som ním. Potom som sa postavil a všetkých si prezrel. "No ideme?" spýtal som sa a rozišiel sa k dverám a ostatný ma nasledovali.

Ahoooj lásky 💎💎 dúfam že sa časť páči...nabudúce sa máte na čo tešiť🔝❣😘😘

In Love With Fuckboy || L.S ||  ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat