"Sätt på låten one thing med lee hyun woo för bättre inlevelse"
*Taehyung pov*
Jag och de andra 6 killarna har vart på träningen idag så jag är väldigt trött.
Jag hade huvudvärk så det var bäst att gå hem för min del.
Det var lite kyligt men skönt. Det var tidigt på hösten så kallt var det inte.Jag gick på en gångväg med träd runtom mig, lite längre fram finns det små affärer. Jag och gruppen gick alltid till ett matställe lite längre bort.
Jag fortsätter att gå och ser någon sovandes på en bänk. Vad gulligt. Jag små skrattar lite men slutar då jag ser någon hålla om henne. Hon får panik och kollar bort mot mitt håll.
Seul bi?
Mitt hjärta börjar dunka fortare då jag ser fler personer komma fram till henne. Jag börjar springa men hinner inte i tid.
Hon åker iväg med en skåpbil men jag ser registrerings skylten.
När jag stannar upp faller en tår från min kind och jag fortsätter att springa.Taehyung: SEUL BI!! Seul bi...
Bilen svänger in till ett parkeringshus och stannar längst bort. Jag smyger dit och gömmer mig bakom en stor stolpe.
*seul bi pov*
De sätter tejp runt munnen och en svart band runt mina ögon.
Bilen åker inte så långt och stannar.
Snälla hjälp mig..Seul bi:Vad vill ni mig!?
??: vad tror du sötnos.
Jag börjar sparka med mina ben på sätet och ryka med armarna.
Seul bi: Jag tror att ni BORDE HAMNA I HELVETET! Så släpp mig!!
??: Ojojoj.. Hon börjar bli kaxig.
Jag puttas ut ur bilen och de tar av ögonbindeln.
5 personer..
Jag är i någon slags parkeringsplats. Aiish.. Jag ville bara sova.En person sparkar på mina ben så jag ramlar ner medans någon annan håller i mina armar. Jag sparkas i magen och de tar ner min kjol.
Jag skriker och gråter för att få dem att sluta med de fortsätter att slå på mig.Seul bi: SLUTA!!.. Hjälp mig! Någon..
De tar fram en pistol och ber mig att klä av mig. Jag fortsätter att gråta och skrika.
Jag hindrar att klä av mig då jag ser en kille med luva springa och sparka killen med pistol. Personerna släpper mig och springer mot killen med luva.
Jag ställer mig bakom bilen och kollar på slagsmålet.
Hans luva åker ner från huvudet och..
Taehyung?*Taehyung*
När jag ringt polisen ser jag henne blir nedslagen. Personen tar upp en pistol
och ber henne klä av sig. Jag kollar mot ingången till parkeringen, men ingen polis.
Jag tar på mig luvan och springer mot personen med pistolen och sparkar han i magen. Sen slår sedan en person som kommer framför mig. Jag sparkar en person i magen då han kommer precis kommer brevis mig.
Ena personen reser sig upp och springer mot mig framför och en kommer bakom mig. Jag springer mot han framför och springer på hans mage och huvud. Jag gör en bakåt volt och landar på killens huvud så han svimmar.
Då märker jag att luvan åkte av. Ögonen rör sig mot Seul Bi som sitter bakom bilen. Hon kolar på mig förvånat och jag kollar på personerna som inte rör sig på marken.Jag hör polisen och springer mot Seul Bi. Tar hennes hand och är påväg att springa men hon är för skadad. Jag böjer mig ned och tar hennes ben runt min midja. Hennes armar rör sig runt min hals och hennes huvud lutar mot min axel.
Jag springer in i en byggnad. Hon har sår över hela kroppen och ser ut som om hon kommer svimma.
Jag lägger henne försiktigt på marken och tar av min tjockärmad, lägger den runt hennes ben och knyter den runt midjan.
Hon öppnar ögonen försiktigt och kollar på mig. Jag ler lite och hon med.Jag hör polisen åka iväg. De tog säkert hand om personerna. Jag ville inte att vi skulle följa med polisen för då skulle jag inte få vara ifred med henne.
Jag sätter henne på min rygg och går mot våran dans studio i närheten. Ingen är där.
Jag hämtar förstahjälpen lådan och sätter mig på huk nära henne. Jag tar hennes arm och plåstrar om henne.Seul bi: Tack.
Varför värmer hennes ord mig hela tiden.
Taehyung: jag skulle inte direkt lämna dig vara.
Hon kollar på mig djupt i ögonen och ler lite. Hon kollar sedan på min vänstra arm och sätter sig hastigt rakt upp.
Seul bi: Men du är ju skadad!
Taehyung: Det är lungt. Mår du bättre.
Seul bi: mm..
Hon kollar på mig oroligt och sedan blundar hon lite.
Jag ser att hon är väldigt trött så jag sätter mig bredvid henne och hon lutar sig mot min axel. Hon somnar djupt och jag viftar min hand vid hennes ögon.
Jag vrider mitt huvud och kysser henne på huvudet.Taehyung: gör mig inte orolig igen.
YOU ARE READING
Mr. Right
FanfictionDepressionen förändrade inte mig. Den avslöjade vem jag verkligen var. Men kommer jag ens vara kvar.. Framtiden är inte alltid ljus på grund av vackra saker. Uppe i himlen är det också lika ljust. Tanken förändrar snabbt om hur jag ska leva mitt liv...