"Ledsen för att jag inte skrivit på ett tag. Har haft väldigt mycket att göra den senaste tiden"
De 7 killarna kollar på mig med ett pinsamt ansikte.
Det var bara stelt!Seul bi: Ehm.. Jag, asså..
Jag avbryts med en tjej komma in i rummet. Hon går fram till killen i sjuksängen.
Min ah: JIMINIE! Hur mår du? Taehyung sa att du var med i en olycka!
Så Jimin heter han? Aha.. Men vem är Taehyung?
Hon går fram till killen jag sprang i och håller om han.Min ah: min Taehyung är orolig! ;*
Så han är Taehyung.. De ser ut som att dem är tillsammans. Mitt hjärta börjar slå snabbare och det kittlas i näsan som om gråtet tar över. Som tur är hindrar jag mig.
Seul bi: jag borde nog gå hem nu.
Jimin: men du kom ju precis. Har du någon som kan ta hem dig.
Seul bi: det är lugnt. Jag tar bara bussen hem.
Måste verkligen hem nu. Det börjar bli jätte stelt. Händer det här precis?..
Jimin: bussarna går inte söder ut så om du ska dit får du nog gå.
Vänta va? Flinar han not mig nu. Aiish den här dagen.
Seul bi: Aha jag kan ta en taxi eller något då..
??: dina föräldrar dåda?
Seul bi: huh?.. Oh ehmm.. Jag vill inte prata om det. Jag tar bara en taxi.
??: aha.. Förlåt, jag är jin föresten.
Jag känner mina kinder bränna och mitt hjärta dunka jätte fort. Ta mig bara bort här ifrån.
Jag går mot utgången tills jag känner en hand runt min handledTaehyung: Det är lungt, jag kör dig hem.
Han drar mig vi ryggen och kollar på honom. Varför känns det som att jag blir kär, varje gång jag ser honom?
Hans ögon glittrar när ljuset kommer på honom. Hans leende börjar synas och jag fortsätter att stirra.
Han kollar på mig så våra ansikten är ungefär 15 cm från varandra. Mina kinder brinner till och jag kollar snabbt bort.Vi fortsätter att gå tills vi kommer fram till hans bil.
Seul bi: OMO! Är det här din bil?
Taehyung: Hahaha aa, det är klart.
OMO, är han rik eller något. Ska jag fråga.. Ne vad pinsamt, men vad ska jag göra då?.. Kanske bara komma till det samtalsämnet eller.. Aiish fråga bara!
Taehyung: Om du undrar om jag är rik så vet jag inte direkt hur jag kan svara på den frågan. Jag är med i ett Kpop band vid namn Bts. Vi har pengar men det är inte det jag bryr mig om.
Seul bi: Oh, okej..
Jag hoppar in in i bilen och sätter på mig bilbältet. Han startar bilen och kör vägen jag berättar.
*Taehyung pov*
Varför får jag en speciell känsla när jag tänker eller kollar på henne. Är jag galen. Aa, men inte så.. Jag har en tjej redan. Men varför känner jag mig så annorlunda just vid henne och inte vid andra tjejer.
Hon berättar att jag ska köra in i en infart och säger där jag kan släppa av henne.
Hon tar av sitt bilbälte och öppnar dörren. Jag tar hennes hand och hon kollar på mig förvånat men ändå lite sött.
Jag kollar ner på handen oh rycker bort den snabbt då jag tänker på Min Ah.
Seul bi: ville du något?..
Taehyung: oh.. Ehm, ville bara veta vad du hette innan du gick.
Seul bi: aha, Seul Bi.
Taehyung: o..okej, jag är taeh..
Seul bi: Taehyung, jag vet.. Och jag är inte jimins flickvän. Som de trodde.
Taehyung: jag vet.
Hon stänger dörren och jag väntar med att starta bilen tills jag ser henne försvinna bakom ett hörn.
*Seul bi pov*
Bakom hörnet börjar jag le för mig själv och hoppar och skuttar när ingen ser mig.
Jag öppnar dörren till lägenheten och slänger av mig skorna. Sätter på mig tofflorna och hoppar i den stora mjuka sängen.
Plockar upp telefonen ut ur jackfickan.23:47
KAMU SEDANG MEMBACA
Mr. Right
Fiksi PenggemarDepressionen förändrade inte mig. Den avslöjade vem jag verkligen var. Men kommer jag ens vara kvar.. Framtiden är inte alltid ljus på grund av vackra saker. Uppe i himlen är det också lika ljust. Tanken förändrar snabbt om hur jag ska leva mitt liv...