Demult , in vremea epocii medievale , traiau in Paris doua familii , una saraca si una bogata . Intr-o zi ploioasa de aprilie , se intamplase doua miracole, in ambele familii se nascuse cate un copilas , in cea saraca o fetita micuta , bruneta cu ochii azurii , iar in cea bogata un baietel blond cu ochii verzi ca smaraldul.
Pana acum familiile erau fericite...impreuna cu copiii lor.Se scuturara 20 de ani , cei doi copii erau acuma doi adolescenti in toata firea. Iar Marinette (fetita) erau o tanara foarte frumoasa si chinuita...de cand a murit tatal ei , acum 6 ani intr-un accident de mina ..fata muncea de dimineata pana seara ca sa aduca mamei sale bani pentru medicamente , care era grav bolnava.In timp ce tanarul Adrien era un chipes print care toata ziua statea in gradina , langa salcia pletoasa si citea carti romantice. ..in timp ce tatal sau , dorea neaparat ca fiul sau sa se insoare cu o fata de vita nobila.
Pana acum , totul vi se pare normal.....pana cand intr-o zi cand Marinette merse sa ia apa de la fantana , s-a intalnit cu un batran mic si neajutorat , care dorea un pahar de apa rece ca sa-si potoleasca setea. Vazand ca nimeni nu-i da micului batran , lua o cupa de pe fantana si-i dadu batranuluiapa. Ca prin minune , batranul se transforma intr-un vrajitor si-i inmana un fel de animalut mic si roz cu numele de Tikky si-i explica despre ce puteri are si ce poate face cu ea si mai ales de cine sa o apere.Marinette accepta foarte greu micutul animalut si pleca spre casa.In schimb , Adrien avu norocul sa-i cada o carte din salcie , in timp ce citea „Romeo si Julieta" din care aparu miraculosul Plagg care-i povesti tot despre el si de cine se ascunde. Adrien fu extrem de bucuros de aceasta aventura pe care o va trai cu Plagg.
>>Seara , in palat , regele Gabriel il opri pe Adrien.
Regele Gabriel: Fiule , maine , te-as ruga sa lasi cartile si sa-ti intampini viitoarea ta logodnica pe fiica ducelui de Luxembourg , Chloe Bourgeois.
Adrien: Cum?Viitoarea mea logodnica? Dar...tata , eu nu vreau sa ma insor!
Regele Gabriel: Prostii fiule ! Tu te vei insura cu domnisoara Bourgeois , chiar daca vrei , chiar daca nu!
Adrien: Asa cum a facut bunicul cu tine? Te-a obligat?! Este clar ca nu ai iubit-o pe mama...de aceea ea a murit.
Regele Gabriel:Adrien !!! Retrageti cuvintele chiar acum!
Adrien: De ce? Ca spun adevarul?Tu ai omorat-o pe mama! Tu si ...
Regele Gabriel: Si cine?
Adrien: Si matusa Elenora ! Sunteti niste oameni fara suflet !
Regele Gabriel:Adrien( Adrien pleca nervos in camera sa , unde privea la tabloul scumpei sale mame)
Adrien: Oh , mama , daca ai fi aici..te-as strange in brate !si se aseza in pat si plange. >>Acasa la Marinette
Mama: Marinette! Am o veste trista...domnul Covielle pleaca din oras , nu are destul clienti! Marinette:Cum?Pleaca?Si eu unde mai lucrez acum?Cum te mai pot ingriji?
Mama:Nu te ingrijora , prietena mea , Kate (care lucreaza la palat ca servitoare) , mi-a spus ca este un post liber de servitoare.
Marinette: Atunci ma duc sa lucrez la palat , mama! Pentru tine , pentru noi.Iese din casa sa se plimbe putin pe strazile Parisului, la fel si Adrien (pe ascuns , ca sa-si limpezeasca mintea)
Oamenii:Ajutor! Un patiser arunca cu baghete de faina.Marinette:Tikky , transformarea!
Adrien:Plagg, transformarea!Asa se transforma in Buburuza si Motan Noir.Buburuza alearga pana la patiserie , acolo ..cineva o ia de mana.
Buburuza: Cine....!!? Tu cine esti?
Motan Noir: Permitetim sa ma prezint , eu sunt Motan Noir , ispita tuturor domnitelor. Tu cine esti?
Buburuza: Eu sunt M..........Buburuza. Si nu ma asteptam sa ma intalnesc cu un asa petitor! ( Motan Noir doreste sa-i fure un sarut: Plash-Plash!)
Motan Noir: Ce a fost asta?
Buburuza: Tot ce pot spune Motan Noir este ca eu nu sunt genul de domnita care sa cada asa usor mrejelor tale. Asa ca....scuze...cautati...alta domnita naiva.
Motan Noir (in gand): Nu e ca celelalte......ea e DIFERITA..Cred ca ..........M-AM INDRAGOSTIT!
Buburuza:Haide...sa salvam oamenii...Nu mai visa la cai verzi pe pereti...Buburuza Miraculoasa! Un evantai urias ! A ...gata ...stiu. Hei , patiserule , ai tinta buna ...nimereste-ma!
Trimite baghetele de faina spre patiser , care cad...jos...patisereul se apleaca cu sucitorul...iar Buburuza il fura din mana si-l rupe. De acolo iese un mic fluturas , pe care Buburuza il prinde cu yoyo-ul si-l purifica. Apoi spune:Buburuza:Buburuza Miraculoasa!(totul revine la normal). Ne-am terminat treaba aici Motan Noir.
Motan Noir:Bine , domnita.Sii....cand ne mai vedem?
Buburuza:Nu stiu. Sper ca niciodata.
Motan Noir:Doamne fereste!
>>A doua zi , Marinette la curtea regelui Gabriel.
Marinette:Tikky , crezi ca o sa ma descurc?
Tikky:Cu siguranta!
Kate:Marinette , serveste ceaiul in camera de oaspeti...Repede!Domnisoara Bourgeois trebuie sa apara.
>>In camera de oaspeti , domnisoara Bourgeois era acolo..si printul.
Adrien:Bine ati venit , domnisoara Bourgeois! Tata mi-a spus de vizita dumneavoastra.
Chloe:Bine v-am gasit , printule Adrien!
Marinette:Scuzati-ma Maiestate , sa va servesc ceaiul?(Adrien se intoarce , iar Marinette nu mai poate sta in picioare)
Chloe:Hei tu , da tu....serveste-mi ceaiul!Hai mai repede , natango!(Marinette se apropie de Chloe si intentionat scapa tava cu ceai pe rochia scumpa a lui Chloe).
Adrien : Stai sa te ajut!(se apleaca ca sa o ajute pe Marinette - privirile lor se intalnesc-Marinette se indragosteste- chiar atunci intra regele Gabriel)
Regele Gabriel:.................................
CITEȘTI
Miraculous:Mastile Iubirii-vol. I
FanfictionO poveste cu intriga , secrete , gelozii , ura , dragoste , tradare si razbunare.....care ne arata cum doi tineri pot trece prin asa multe lucruri si totusi dragostea lor invinge , dar nu va spun mai mult! Cititi "Mastile Iubirii-sez I"