Marinette:Ajjjjuuuuuttttoooorrrr!!!Dati-mi drumul!Domenic!
>>Marinette in masina blindata tipa-Unul dintre mascati o adoarme punandu-i o batista la nas- Dupa ce-si revine Marinette se trezeste pe un vapor-
Marinette:Ce s-a intamplat?...stiu ca eram cu Domenic...si...ne-au atacat niste mascati. Unde sunt?Adrien!!!.................Tu , tu ai vrut sa fiu rapita?
Adrien:Buna dimineata , draga! Da , eu am ordonat sa fii rapita , pentru ca nu suportam sa traiesc fara tine.
Marinette:Cum ai putut!(ii da o palma) Esti inconstient?Nu te-ai gandit la Chloe care asteapta un copil? La tatal tau care nu stie nimic de tine?la Domenic , pe care l-ai lasat devastat?la mama mea care a ramas in Paris?Ai innebunit???(fuge spre puntea vaporului)
>>Intre timp , la palat.
Regele Gabriel:Chloe , te simti mai bine?Unde o fi Adrien , cand ai mai mare nevoie de el?
Domenic(intrand in salon):Am pierdut-o!!! Ce prost sunt!
Chloe:O , fratioare , nu plange , mai sunt fete pe lumea asta!
Domenic:Nu intelegi , ea era unica!
>>Deodata servitoarea Kate intra grav in salon cu o scrisoare in mana.
Kate:Stapane !!! Am gasit o scrisoare pe biroul lui Adrien!
Regele Gabriel:Da-mi-o s-o citesc! Scrie ca:
„Draga Chloe , imi pare rau ca-ti zic asta , dar eu nu simt nimic pentru tine , ci pentru Marinette.Desi tu porti in pantece copii mei , asta nu inseamna ca nu o sa ma ocup de ei....Si ca sa stiti , eu am rapit-o pe Marinette , pentru ca o iubesc prea mult si nu puteam sa ma gandesc la faptul ca o v-oi pierde..si am de gand sa ma mut in Cuba. Iarta-ma tata ca-ti zic asta.
Cu drag , printul , Adrien"
Scandalos!!!
Chloe:Cum a putut sa-mi faca asta !!!
Domenic:Adrien , mi-o va plati!(iasa nervos din incapere trantind usa dormitorului ...si facand pernele ferfenita).De ceeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!Marinette!!!!!!!!!
>>Alya , intra chiar atunci in camera.
Alya:Unchiule , ce s-a intamplat?
Regele Gabriel: Uite asta...(ii arata scrisoarea.)
Alya:Deci a rapit-o!
Regele Gabriel:Stiai?
Alya: Nu unchiule , eu...
Regele Gabriel:Nino , ia o pe domnisoara Alya si inchide-o in camera ei!(Dupa asta , el pune degetele la frunte) Doamne , copiii astia!!!
Alya:Da-mi drumul!Plash!
Nino:Deci , te crezi dura? (o ia de maini si o saruta)
Alya:Plash!Ce tupeu!!!Lasa-ma!(o ia in spate si o pune in pat, inchizand usa)
>>Pe vapor , Marinette privea in larg-Adrien se apropie de ea si o ia de maini-Marinette se rusineaza , dar nu arata...simte ca pluteste.
Marinette:Da-mi drumul!
Adrien:Nu!(o saruta)
Marinette:Plash!Sunt o femeie maritata!
Adrien:A ...da?(O ia in brate si o invarte)
Marinette(cu glas tremurand):AAAddrr.....iiiennn....ce e ala?
Adrien:Ce?.....E un ICEBERG! Se apropie de noi , fugi.
BUMB-BUMB-BUMB!!!
>>Icebergul se buseste de vapor , dar prin minune nu a patit nimic. Deodata se aude un glas.
O femeie:Apaaaa!!!!!
CE S-A INTAMPLAT?O SA AJUNGA CEI DOI IN CUBA?O SA-L IERTE MARINETTE PE ADRIEN?
CITEȘTI
Miraculous:Mastile Iubirii-vol. I
FanfictionO poveste cu intriga , secrete , gelozii , ura , dragoste , tradare si razbunare.....care ne arata cum doi tineri pot trece prin asa multe lucruri si totusi dragostea lor invinge , dar nu va spun mai mult! Cititi "Mastile Iubirii-sez I"