Capitolul 17: Se intorc acasa

25 0 2
                                    

  >>A doua zi , Adrien si Marinette erau pe plaja prinzand peste pentru pranz

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

  >>A doua zi , Adrien si Marinette erau pe plaja prinzand peste pentru pranz...Deodata se aude un zgmot pe cer.....UN ELICOPTER!!!?
Adrien:Este un elicopter....Sa plecam!
Marinette:De ce? Nu vrei sa fim salvati?
Adrien:Ba da.
Marinette:Atunci?!
Adrien:Atunci...tu te vei intoarce la Domenico , iar eu la Chloe....
Marinette:Si??Nu doar asta conteaza....eu vreau sa o vad pe MAMA....STAI!MAMA?! Am uitat de mama de cand suntem aici...si ea e bolnava....Adrien , trebuie sa mergem , pentru mama...Te rog. Si va trebui sa ne prefacem ca nu a fost nimic intre noi.
Adrien:Dar cum?Eu te iubesc.
Marinette:Te rog , pentru mine.
Adrien:Ok.....Heiiiii.....Ajjjjuuuuuttttoooorrrr!
>>Elicopterul ii vede si coboara la sol , Adrien ii explica lui Mario(asa il chema pe sofer) ca el este printul Frantei , fiul regelui Gabriel Agreste si ea este Marinette , servitoare la palat.....si ii explica cum au ajuns acolo. Mario ii lua pe cei doi in elicopter...dar nu inainte ca cei doi sa spuna la revedere insulei.
Adrien & Marinette:La revedere , insula ! Pa Paco! Pa Rouvina si multumim.
>>Intorsi acasa , Marinette afla ca mama ei intre timp se stinse si Adrien aflase ca Chloe nascuse un baietel foarte slab. Marinette se intoarse la palat ...unde il revazu pe Domenico , care acum ajunsese un barbat in patima alcoolului si Adrien aflase ca Chloe i-a aruncat cartile din camera , ardandu-le.
>>In curand , pe toate ziarele din Franta aparea pe prima pagina titlul :"Printul si servitoarea s-au reintors. Oare ce s-au intamplat cu ei?Oare printul a rapit-o pentru ca o iubea?"
>>La spital
Chloe:Adrien , tu esti?N-ai murit?Adica....ce bine ca ai venit!
Adrien:Da , Chloe , traiesc , n-am murit.
>>In timpul acela , intra Kim cu o tava cu fursecuri si lapte.
Kim:Ce face briosica mea! Printul!N-ai murit?
Adrien:Nu , n-am murit! Cui ii spuneai „briosica"?
Chloe:Mie.
Adrien:Tie?
Chloe:Da , eu l-am rugat...pentru ca tu nu erai sa-mi spui asa.
Adrien:A ...inteleg.
Chloe:Saruta-ma!
>>La palat
Marinette:Buna , Domenic! Ce s-a intamplat cu tine?
Domenic(fiind beat si cu sticla in mana):Buna , Marinette! Ce s-a intamplat cu mine? Ce s-a intamplat cu mine? Am ramas devastat dupa ce am aflat ca ai murit si ca ai fugit cu mizerabilul de Adrien..............DAR......ACUM....TE-AI INTORS LA MINE (se apropie de ea si o saruta pe gat) ....SI VEI RAMANE CU MINE!(o musca de buze.
Marinette:Dar.......
Domenic(aruncand sticla pe jos):TAAAAACCCCCIIIIIIII......IESI IN CAMERA!
>>O impinge pe Marinette pe jos , care incepe sa planga....dar Domenic o smuceste de brat si-i da doua palme...Marinette fuge ingrozita in camera (a ei si a lui Domenic)....si se culca.
SEARA
>>Adrien veni cu Chloe si cu bebelusul si-l saluta pe regele Gabriel , si se retrasera in camera lor.
Chloe:O.... dragul meu , ce mi-ai lipsit!
Adrien:Si mie...(se saruta)
>>In camera lui Marinette , intra cineva si-o saruta pe gat...Marinette se intoarce si-l saruta pasional...dar ii vine un miros neplacut...si se trezeste.....era ........................................  

Miraculous:Mastile Iubirii-vol. IUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum