Capitolul 6: Un nou petitor

19 1 1
                                    

  Chloe:Adriiiieeeennnn!Trezeste-te si imbraca-te! Nu ai mai iesit din camera de trei zile si tatal tau trebuie sa se intoarca din Anglia

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

  Chloe:Adriiiieeeennnn!Trezeste-te si imbraca-te! Nu ai mai iesit din camera de trei zile si tatal tau trebuie sa se intoarca din Anglia.
Adrien:Nu vreau , te rog , pleaca!
Chloe:Nu-mi spune ca mai esti suparat pe mine!Si apropo... servitoarea aia ce cauta in camera ta?....Acum , imbraca-te , avem un invitat special.
Adrien:Un invitat special?Cine?
Chloe:Fratele meu , Domenic , a venit din Austria si vrea sa ne viziteze azi.
Adrien:Aaa...atunci , ma imbrac. Poti sa pleci , te rog!
Chloe:Offf , Adrien.

>>Marinette vorbeste cu Tikky.
Marinette:Tikky , nu-mi vine sa cred ca Adrien m-a inselat!
Tikky:Esti sigura ca i-ai vazut impreuna?Poate ti s-a parut.
Marinette:Sigura , i-am vazut cu ochii mei!
Kate:Marinette!Domnisoara Chloe doresti sa aranjezi masa pentru un invitat special.
Marinette: Multumesc , dna Kate. Acuma vin. Tikky , acum trebuie sa ma intalnesc cu vrajitoarea aia.
Tikky:Pastreaza-ti controlul!
>>Marinette se duce si aranjeaza masa pentru nvitatul special.-Peste 2 ore , invitatul soseste.-Era fratele lui Chloe , Domenic , un tanar chipes , roscovan care ar putea fura inima oricui.-Adrien si Chloe coboara la masa.
Domenic:O , surioara , ce dor mi-a fost de tine!Buna cumnate!

Chloe:Ma bucur ca ai venit!Te rog , aseaza-te la masa , este special pregatita pentru tine.
Domenic:Multumesc.
Chloe:Marinette , serveste-ne !
>>Marinette intra cu 3 tavi , pe care le aducea cu grija.-Chloe ii pune piedica-Marinette cade cu tot cu tavi-Domenic o prinde pe Marinette si se indragosteste de ea-Adrien devine nervos.
Chloe:Natango , ce ai facut aici?(se uita pe furis la Adrien)
Domenic:Surioaro , iart-o. Buna , eu sunt Domenic , tu cine esti?
Marinette:Iertati-ma .....eu sunt Marinette. Acum scuzati-ma , dar...(ii saruta mana , in timp ce Adrien bea un pahar de vin rosu)
Domenic:Ai vrea sa ne cunoastem mai bine?
Adrien:Nu cred ca ar vrea!(nervos)

Chloe:Adrien , nu te mai baga in viata altora!!!
Marinette:As vrea , cu mare placere. Acum trebuie sa curat aici.
Domenic:Te ajut si eu.
Chloe:Adrien , haide sa-i lasam singuri.(si-l trage dupa ea.)
>>Cei doi curata masa , apoi ies sa se plimbe.-Adrien ii urmareste-Domenic incepe sa se indragosteasca din ce in ce mai mult.
Domenic:Marinette , ti-am luat ceva.
Marinette:Mie?!Dar nu trebuia(ii da un borcanel cu miere)!
Domenic:Stiu ca esti mai dulce decat mierea , dar nu stiam ce sa-ti iau....dulcico.
Marinette:Multumesc , Domenic.(il saruta pe obraz)
Adrien:Domenic , te cauta cineva la telefon.
Domenic:Cred ca e tata...ma intorc imediat Marinette.

>>Adrien o trage de mana pe Marinette.
Adrien:Nu te poti apropia de el. Eu te iubesc.
Marinette:Inceteaza , Adrien! Nu-mi mai controla viata !!!Fac ce vreau si cand vreau!Acum lasa-ma sa duc borcanelul cu miere in camera mea. La revedere!  

Miraculous:Mastile Iubirii-vol. IUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum