Capitolul 2:Intalniri nocturne

32 1 1
                                    

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.


Regele Gabriel: Adrien , ce cauti pe jos?!De ce nu vorbesti cu Chloe ca sa va cunoasteti mai bine , nu cu o servitoare........Chloe , ce s-a intamplat cu rochia ta?

Chloe:Aceasta servitoare natanga , a varsat ceai pe mine. Va vine sa credeti?RegeleGabriel:Cum!?Tuuuu , esti concediata !!!Iesi acum din fata mea!

Adrien:Dar tata...(intrerupt)

Marinette:Adrien, te rog , pot si eu sa ma apar! Maiestate , imi pare nespus de rau. Sunt noua , si promit ca nu se va mai intampla.

Regele Gabriel: Tu esti noua servitoare?Esti...

Marinette: Va rog , va promit ca o sa fiu mai buna de atat , daca intr-o saptamana nu ma descurc , atunci dati-ma afara!

Regele Gabriel:De acord.

>>Dupa acest incident , veni seara ....era o seara frumoasa de iunie , cu ciresii infloriti si inmiresmati , Adrien se pregatea de culcare..cand aude pasi in gradina. Iese din camera si vede o tanara mergand spre salcie ..alearga spre acea silueta.

Adrien:Marinette?!Ce cauti aici , la ora asta?

Marinette:Scuza-ma , daca te-am trezit , nu pot adormi si am iesit putin sa ma plimb.Te superi?Adrien:Nu , deloc. Ce ai pe buze?

Marinette:Am mancat gem de capsuni .Cred ca mi-a ramas pete. Ma duc sa ma spal.

Adrien:Nu , te sterg eu (si dintr-un impuls o saruta pe buze)

Marinette:Plash-Plash . Cum iti permiti? Cine te crezi?

Adrien:Auuuu! Mari........(Marinette pleaca nervoasa). Sunt un tampit! Cum am putut sa o sarut ?!

Marinette:Vai ,......... Adrien , m-a sarutat!.........Noapte buna , iubirea mea!(spuse ea uitandu-se pe fereastra din bucatarie)

>>Adrien se mai plimba putin prin gradina si se intalneste cu Chloe.

Adrien:Chloe , ce cauti aici?

Chloe:Te-am vazut cu servitoarea aceea natanga...si mi-am zis sa nu te vrajeasca cumva.

Adrien:Ce?Ai innebunit?

Chloe: Nu , deloc....Dar cand am vazut cu cat tupeu m-a udat...am ce banui despre ea.

Adrien:E deja noua , Chloe. Nu trebuie sa te superi.

Chloe:Si rochia mea de 350 de lire , cine o mai plateste?!

Adrien:Off, Chloe , iart-o , te rog.Chloe:Bine....<<Dar nu scapa asa usor de mine>>(zise in gand). Vai , Adrien ..., ce frig e! 

Adrien:Nu mi se pare a fi frig. Atunci , haide in casa.

Chloe:Nuuu , ia-ma in brate!(si o ia in brate )

>>Dupa 15 minute , cei doi inceteaza sa se mai imbratiseze.

Adrien:Chloe , haide la culcare. Este foarte tarziu !

Chloe:Da , bine spus. Haide!

>>Adrien o ia inainte , iar dupa el mergea Chloe , cand langa un cires , cineva o trage de mana.

Chloe:Ce cauti aici?Nu ti-am spus ca trebuie sa ai grija?

Kim: Nu conteaza. De ce te imbratisai cu amaratul ala? Ce , te-ai indragostit de el?

Chloe: Ce?! Nu!Eu pe tine te iubesc.

Kim:Atunci , de ce nu fugim?

Chloe:Glumesti?Nu putem fugi , stii cati bani are! E putred de bogat!

Kim:Si daca nu fugim , cum sa te mai vad , briosica?

Chloe:Angajeaza-te ca vataf la palat..e un loc liber. Si asa putem fi mereu impreuna.

Kim: Pai , cum? Eu ce o sa fiu , daca Adrien va fi sotul tau?

Chloe:Tu o sa fii amantul meu.

>>Se aude pasi prin gradina. Cei doi se saruta...si apoi pleaca. Cu gandul ca nu i-a vazut nimeni.Chloe se intalneste cu...............

Miraculous:Mastile Iubirii-vol. IUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum