Capitolul 3:Incep geloziile

27 2 2
                                    

  >>Se aude pasi prin gradina

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

  >>Se aude pasi prin gradina. Cei doi se saruta...si apoi pleaca. Cu gandul ca nu i-a vazut nimeni.Chloe se intalneste cu Regele Gabriel.
Regele Gabriel:Chloe , ce cauti aici?Ai iesit sa admiri gradina?
Chloe:Da , e foarte frumoasa.Acum , scuzati-ma , ma duc sa dorm.
Regele Gabriel:Te rog. Noapte buna , noro!
Chloe:Multumesc si dv. La fel.
>>In camera , Adrien , inca nu se culcase...si se gandi sa scrie in jurnal tot ce s-a intamplat in seara aceea.
Adrien:"....si ea mi-a dat o palma.Oare ce am patit?Oare m-am indragostit de ea?Nu se poate , eu o iubesc pe Buburuza , oare cand ne vom revedea , iubirea mea?'' si adormi la birou cu pana cu cerneala in mana.
>>Dimineata , in curtea palatului ...Adrien se plimba ...la fel si Chloe...cand deodata ...Kim (care se angajase ca argat veni spre Chloe)...Chloe alearga spre Adrien.
Chloe:Buna dimineata , Adrien! Ce faci?
Adrien:Buna dimineata , Chloe! Bine , doream sa-l vad pe noul vataf.
>>In timpul acela , Marinette avea in maini un cos cu rufe de spalat ...cu care trecu pe langa cei doi. Chloe , vazand-o , il saruta pe Adrien –Marinette scapa cosul de rufe-Kim devine din ce in ce mai nervos.
Adrien:Chloe , ce a fost asta?
Chloe:Nimic.Scuze. Haide sa vizitam palatul.(il ia de mana , lasand-o pe Marinette in urma)
Marinette:Cum a putut?Si credeam ca-i sunt draga!
Kim:Buna , stai sa te ajut! Eu sunt Kim , tu?
Marinette: Marinnnnneeeetttte.
Kim:Ai vrea sa ne plimbam putin pe aici , dupa ce termin de adapat caii?
Marinette:Mi-ar placea.
Kim:Atunci ne vedem pe camp la ora 11.
Marinette:Ok.
>>Marinette si Kim se intalnesc pe camp-Adrien si Chloe treceau din intamplare pe acolo-Chloe devine nervoasa-Kim se apropie sa o sarute pe Marinette-Adrien devine putin suparat.
Chloe:Ce se intampla aici?
Marinette:Stiti , noi...
Chloe:Taci! Aici la palat , nu aveti voie sa faceti asa ceva.
Adrien(in gand):''Vai , ce-i cu durerea asta in inima?Parca m-ar injunghia cineva. Oare cumva sunt gelos?O iubesc pe Marinette?Este posibil?''
Kim:Iertati-ne , domnisoara.
Chloe:Cu tine am ceva de vorbit.
Adrien:Marinette , vino sa-mi faci curat in camera. Acum!!
Marinette:Acum , Maiestate.
>>Chloe si Kim raman singuri pe camp.
Chloe:Plash-Plash . Ce ti-a venit ? Te-ai indragostit de ea?
Kim: Da , asa cum tu te-ai indragostit de amaratul ala de print. Si , trebuie sa recunosc , e foarte frumoasa servitoarea.
Chloe:Ce!? Amarata aia?Tu trebuie sa ma iubesti doar pe mine!(si-l saruta)
Kim:Bine , briosico!Si cand ne vedem?
Chloe:Maine seara(in soapta).
Kim:Bine.
>>Marinette intra in camera lui Adrien-Adrien intra si inchide usa-Marinette se mira.
Marinette:De ce ati inchis usa?
Adrien:Avem de discutat.(O lipeste de perete).
Marinette:Ce avem de discutat?
Adrien:Nu trebuie sa te mai apropii de vataf.
Marinette:Si de ce , ma rog?!
>>Adrien o saruta-Marinette ii da o plama.
Marinette:Cum iti permiti?Cine te crezi?Eu stau pe langa cine vreau.Dati-mi drumul....Ma doare.
>>Adrien o strange de mana-Marinette de durere incepe sa planga-Ii ia cheia din buzunar si iese plangand-Adrien regreta.
Adrien:Ce m-a apucat?(da cu pumni de pereti)
Marinette(in gand):"Dupa ce o saruta pe Chloe , mai are tupeul sa-mi ceara sa nu ma mai apropii de Kim."  

Miraculous:Mastile Iubirii-vol. IUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum