Capitolul 15:Sirena Rouvina

23 1 1
                                    

  Paco:Adrien, e tarziu si Marinette nu s-a intors

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

  Paco:Adrien, e tarziu si Marinette nu s-a intors.
Adrien:Ai dreptate , Paco , sa mergem sa o cautam...
>>Asa ca , Adrien si Paco se despart pentru a o gasi mai repede pe Marinette prin jungla deasa....deodata, Paco fluiera, Adrien vine intr-un suflet. Marinette era intinsa pe jos..si avea muscaturi pe tot corpul, Adrien se pune in genunchi.
Adrien:Marinette , ce-am facut!Ce prost sunt! Din cauza orgoliului meu , Marinette a ajuns in starea asta.
Paco:Respira?
Adrien:Nu ....respira foarte greu. E pe moarte...si nu este nimeni ca sa ne ajute.
Paco:Poate exista cineva. Aici , in jungla , traieste o sirena care vindeca multe animale...numita Rouvina.
Adrien:Atunci , sa nu mai asteptam....sa mergem la ea!
>>Adrien o ia in brate pe Marinette si-l urmeaza pe Paco spre locul unde locuieste sirena Rouvina. Cand ajung acolo , Paco o striga.
Paco:Sireno , avem nevoie de tine!
Rovina:Care este parola?
Paco: „Farmacia 122"
Rovina:Bine , cu ce va pot ajuta?
Paco:O prietena de a mea , am gasit-o muscata de ceva si nu stim ce sa-i facem.
Rouvina:Pot sa ma uit la ea....Hmmm...nu e bine ...e muscatura unui anaconda...Muscatura lui e foarte veninoasa.Ma duc sa prepar leacul...dar inainte prietenul tau trebuie sa faca ceva.
Adrien:Orice.
Rovina:Ok , atunci primul lucru:Du-te in jungla si cauta un musuroi si lasa furnicile sa te piste.
>>Adrien a gasit un musuroi si s-a asezat pe el lasandu-le pe furnici sa-l piste.
Adrien:Gata , Rouvina!Al doile lucru?
Rovina:Da, al doilea lucru este sa aduci in borcanul acesta miere.
>>Si asa facu , peste un timp veni cu intepaturi de la albine si cu un fagure de miere.
Adrien:Pai ...bine , sireno , dar cu ce o ajuta aceste lucruri pe Marinette.
Rouvina:In afara de aceste muscaturi de sarpe , am vazut ca sufletul ei e sfasiat de durere.L-am intrebat pe Paco motivul ...si mi-a povestit. Acum trebuie sa te dai cu miere pe buze si sa te apropii de ea...s-o saruti.
>>Adrien se apropia de ea si-o saruta...ca si cum nu ar mai fi vazut-o de mult timp...Muscaturile disparusera si Marinette se trezise.
Adrien:Marinette , iarta-ma!
Marinette:Pentru ce?
Rouvina:Cand ai sarutat-o ai facut-o sa uite ca i-ai sfasiat sufletul.
Adrien:Multumesc , cum as putea rasplati.
Rouvina:Cu nimic , a fost placerea mea.
Paco:Bravo porumbeilor.
Adrien:Avem o casa de construit si o iubire de cladit.
Marinette:Ce mai astepti ?!Sa mergem! 

Miraculous:Mastile Iubirii-vol. IUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum