Capitolul 9: Decizie radicala

28 1 0
                                    

  >>Peste o saptamana –La spital , Marinette isi revenise-Alya ii povestise tot lui DomenicDomenic:Buna Marinette!Te simti bine?Am aflat despre

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

  
>>Peste o saptamana –La spital , Marinette isi revenise-Alya ii povestise tot lui Domenic
Domenic:Buna Marinette!Te simti bine?Am aflat despre ...sentimentul care-l simti pentru Adrien....
Marinette:De ce i-ai spus?Alya!!!
Alya:El m-a intrebat.
Domenic: Atunci ne despartim....La revedere , Marinette!(zice viclean)
Marinette:Domenic ,stai!Putem sa o luam de la capat ...fara Adrien.
Domenic:O, Marinette!(o saruta)
>>Peste 5 luni:Marinette era impreuna cu Domenic-Lui Chloe ii crestea burtica-Marinette nu vorbea cu Adrien-Intr-o zi , in curtea palatului , Domenic se asezase in genunchi si-i spuse lui Marinette:
Domenic:Marinette , vrei sa fii sotia mea?
Marinette:DAAA, VREAU! (Si-l saruta pasional)
>>Toti curteni aplaudau , in timp ce lui Adrien ii venea sa-si roada unghiile si Chloe statea in pat , pentru ca nu putea face efort.Peste 2 saptamani......Marinette se pregatea pentru nunta , intr-o rochie alba cu trena lunga si cu un coc frumos impletit , se pregatea de ziua cea mare....la fel ca Domenic. Toti invitatii se aflau in sala de bal , unde veni preotul ca sa-i cunune.
Preotul:...O iei de sotie?
Domenic:Da , accept.
Preotul:Dar tu , Marinette?(Marinette se uita in spate si-l vede pe Adrien care facea semn sa nu accepte)
Marinette:Da , accept.
Preotul:Saruta mireasa!(se saruta timp de 2 minute)
>>Chloe si Adrien
Trrrr-Trrr-Trrr!
Chloe:Adrien , inchide telefonul!
Adrien:Acum , sa raspund!Da , da il punem in aplicare.
Chloe:Cu cine vorbeai?
Adrien:A gresit numarul. Acum , scuza-ma , am ceva de facut! Pa!
Chloe:AAAAA...Saruta-ma!(si o saruta , apoi pleaca)
>>Peste 20 de minute , mirii ieseau din palat , o masina blindata opreste in fata portilor , si din masina iasa 20 de mascati.
Macat:Dati-ne mireasa !Ca de nu , vai de voi!(si trage spre cer , lumea fuge ingrozita)
Domenic:Nu v-o dau pe sotia mea!
Mascatul:Da-o sau e vai de tine!!!
>>Domenic iasa la poarta ...-Mascatul vrea sa-l impuste-Marinette alearga ca sa-l salveze.
Marinette:Lasati-l!!!
>>Mascatul o ia pe Marinette in spate si o duce in duba.-Domenic alearga dupa ea.-Mascati dau 5 focuri de arma , lumea lasandu-se la pamant-Chloe e dusa la spital de urgenta!
Domenic(plangand in genunchi):MAAAAAARRRRRRRIIIINNNNNNEEEEEEETTTTTTTTTTTTTEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
OARE CE SE VA MAI INTAMPLA CU MARINETTE?VA FI BINE?DE CE AU RAPIT-O?CINE ESTE IN SPATELE POVESTII ASTEIA?


Miraculous:Mastile Iubirii-vol. IUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum