Marinette:Unde sunt?Ce s-a intamplat ! Nava s-a scufundat!(tipa). Adrien!
Adrien:Calmeaza-te, Marinette!
Marinette:Unde ne aflam?
Adrien:Nu stiu .
Marinette:Vezi unde ne-a adus nebunia ta cu fugitul? .......Imi e frig!
Adrien:O , nu , sa nu faci pneumonie , trebuie sa te schimbi de hainele astea ude!Ai noroc! Am facut eu un costum din natura!
Marinette:Ce vrei sa spui?
Adrien:Pai...am taiat o nuca de cocos in doua ca sa-ti fac o „bluza" si din aceste fruze de palmier o fusta.
Marinette:Bine , si unde ma schimb?
Adrien:Intre copacii astia.
Marinette:Glumesti , nu?!
Adrien:Nu , nu glumesc.
Marinette:Bine , dar sa nu te uiti !
>>Se duce dupa copaci si-si da jos rochia , Adrien trage cu ochiul si ii vede printre copaci corpul ei plapand si alb , parul ud si desfacut.
Marinette:Nu te uita!......Cum imi sta?
Adrien:Minunat , Marinette!(si vrea sa-i fure un Sarut)
Marinette:Te rog , Adrien , spune-mi ce sa facem ca sa plecam de aici cat mai repede!Unde suntem?Pe ce insula?
Adrien: Sa plecam?Nu mai plecam!Ramanem aici , doar noi doi!
Marinette:Ai innebunit???Si mama?Mama e singura mea ruda!
>>Intre timp , la palat.
Alya:Nino , am nevoie de o carte , ai putea sa mi-o aduci din biblioteca?
Nino:Iertati-ma , dra Alya , dar regele a poruncit sa nu...
Alya:Dar am nevoie pentru a cauta un remediu pentru dureri de cap!
Nino:Bine , veniti ...
>>Alya , iese din camera ..merge pana la bilioteca si o ia la fuga , dar Nino o prinde si o ia in brate!
Alya:Lasa-ma , badaranule!Da-ma jos!
Nino:Aici va e cartea?
>>Ajunge la camera Alyei , unde o da jos din brate.
Alya:Ce badaran!Plash-Plash....Plll
Nino:Va rog , dra Alya , nu va mai las sa ma jigniti!
Alya:Auzi tu!Cine se uita la un amarat de slujitor!
Nino:Da?!(O saruta pe buze fortat)
Alya:Cum iti permiti??(intra in camera nervoasa)
Nino:V-am incuiat!
>>Marinette deveni suparata.
Marinette:..................Adrien , lasa-ma!
Adrien:Marinette , stai!
>>Marinette alearga prin padurea deasa nestiund pe unde s-o ia , deodata aude niste pasi care o urmareau.
Marinette:E cineva acolo?
>>Marinette se apropie de tufisul din care se auzea zgomotul , deodata vede ceva paros cu niste ochi mari rosii ...care din senin se napustira asupra lui Marinette.Marinette da un rasunet.
Marinette:AAAAAAAAAAAAAAAAAAADDDDDDDDDDDDDDDDDDRRRRIIIIIIIIIIIIIEEEEEEEEEENNNNNNNNNNN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Oare va scapa Marinette de acea creatura infricosatoare?Ce o sa se mai intample?Ce o fi creatura aceea?
CITEȘTI
Miraculous:Mastile Iubirii-vol. I
FanfictionO poveste cu intriga , secrete , gelozii , ura , dragoste , tradare si razbunare.....care ne arata cum doi tineri pot trece prin asa multe lucruri si totusi dragostea lor invinge , dar nu va spun mai mult! Cititi "Mastile Iubirii-sez I"