In sfarsit , veni nunta lui Adrien cu Chloe –Marinette renuntase la Adrien si acum se concentra pe relatia ei cu Domenic-Adrien nu era prea bucuros , dar trebuia sa se razbune pe Marinette.
>>Chloe intra in bucatarie ca sa o necajeasca pe Marinette.
Chloe:Buna dimineata , Marinette!Ce zi frumoasa , nu?Astazi ma marit cu Adrien Agreste!
Marinette:Ma bucur pentru voi doi.
Chloe:Serios!?Te bucuri?
Marinette:Da , serios. Va doresc :"Casa de piatra"!
Chloe:Apropo...ma tot gandesc la cat de bine ne-am distrat eu si Adrien ...aseara. E asa de ispititor.
Marinette:Bine, acum , scuzati-ma , am putina treaba.
>>Marinette alearga din bucatarie-Alya tocmai intra-Marinette se duce in camera ei-Alya intra .
Alya:Ce ti-a mai zis Chloe?
Marinette:Multe.....
Alya:Of , draga mea , imi pare rau , dar tu nu spuneai ca o sa uiti de el?
Marinette:E numai vina ta!Tu mi-ai zis sa-l fac gelos...si uite! .....Scuze , Alya , doar ca nu pot suporta.
Alya:Te inteleg ...draga mea , te inteleg draga mea.
>>Alya o lasa pe Marinette sa se descarce-Adrien intra in camera-Marinette isi sterge lacrimile.
Adrien:Marinette, iubirea mea , spune-mi daca vrei sa ma insor sau nu...si renunt la casnicie?
Marinette:Nu , te rog.
Adrien:Te iubesc..crede-ma , am luat o decizie la nervi.........dar acum regret. Vrei sa o las pe Chloe si sa fugim.
Marinette:Da!!!Vreau!!!(se saruta)
Adrien:Fa-ti bagajul , la noapte fugim.(o saruta si iese din camera)
>>In birou , Chloe discuta cu o veche prietena de-a ei , Sabrina.
Chloe:.................Cred ca am impiedicat-o pe Marinette sa se mai apropie de Adrien.
Sabrina:Nu stiu ce sa spun ............daca nu se tine de cuvant?
Chloe:Crezi?! Si ce sa fac?
Sabrina:Da....l-am auzit pe Adrien cand ii propunea ceva si ea a acceptat.Sa-i aflam punctul slab!!
Chloe:Mama sa...si?
Sabrina:Sa o ameninti!Asa...nu o sa-ti mai faca probleme!
Chloe:Bravo Sabrina!Kate, cheam-o , te rog , pe Marinette!
>>Marinette intra in birou –Cele doua scorpii o priveau viclean.
Chloe:Marinette , te rog , intra.Ia loc.
Marinette:Ce doriti?
Chloe:M-am gandit...ca dupa casatorie...nu o sa-l lasi pe Adrien , mai ales ce veste am pentru el. Am aflat ca vreti sa fugiti....si vreau sa-ti spun:DACA FUGITI , MAMA TA VA AVEA ZILELE NUMARATE.
Marinette:Mama?Nu , va rog , nu .....
Chloe:Ba da . Daca faci acest lucru...Mama ta va muri.
Marinette:Nuuuuuuuuuuuuuuu!!!!!!!!!!!!!!!!!(in genunchi)
>>Veni clipa cea mai asteptata. –Adrien si Chloe se aflau la altar.
Chloe:Da , accept.
Adrien:Da, accept.(se uita la Marinette , care zambea fals)Dar vreau sa va zic ceva...
Chloe:Eu si Adrien vom avea un copil!!!!!!!!!
Adrien:Ce!!!!!!!!!!!!
Chloe: Da , sunt INSARCINATA!
>>Marinette auzind asta scapa tava din mana si lesina-Domenic o prinde de abdomen si o duce la spital-Adrien i se face rau-Chloe rade-Sabrina se bucura de victorie-Alya ramane socata.
CITEȘTI
Miraculous:Mastile Iubirii-vol. I
FanfictionO poveste cu intriga , secrete , gelozii , ura , dragoste , tradare si razbunare.....care ne arata cum doi tineri pot trece prin asa multe lucruri si totusi dragostea lor invinge , dar nu va spun mai mult! Cititi "Mastile Iubirii-sez I"