Capitolul 14: Discordia

26 0 1
                                    

  Adrien(se trezeste):Unde sunt?Ce s-a intamplat?Auuu , ce ma doare capul!>>Marinette si Paco se aflau langa patul din frunze

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

  Adrien(se trezeste):Unde sunt?Ce s-a intamplat?Auuu , ce ma doare capul!
>>Marinette si Paco se aflau langa patul din frunze....cu o canita de ceai....Marinette , de bucurie ii sare in brate.
Marinette:Acum 3 zile ai plecat din casuta pe o ploaie torentiala...foarte nervos...si a doua zi , te-am gasit inconstient pe jos...cu capul spart.
Adrien:Acum imi amintesc...cand a fulgerat , o creanga a cazut ..peste mine...ciudat ...ca nu a-ti vazut-o!
Paco:Mai esti suparat pe Marinette?
Adrien:Daca sunt suparat?Evident.
Marinette:Adrien, eu nu am vrut...
Adrien:Taci , nu vrea sa te aud...Mai bine am incepe sa cautam provizii si sa ne construim casa in continuare.
Marinette:Bine ....Adrien , eu te...
Adrien:Taci!
>>In timpul asta , Marinette tot incerca sa se impace cu Adrien, dar el de fiecare data o respingea...pana intr-o zi:
Marinette:Cat ai de gand sa ma mai chinuiesti asa?
Adrien:Cat o sa fie nevoie.
Marinette:Cat o sa fie nevoie?Ce se intampla cu tine?Nu te mai recunosc.
Paco:Prieteni , nu va mai certati!
Marinette:Gata , mi-a ajuns. Eu , plec.
>>Marinette pleaca hotarata cu lacrimi in ochi prin jungla deasa , Adrien revine la treaba lui.
Paco:Nu ti se pare ca ai fost cam dur cu ea?
Adrien:O sa se intoarca ea....
Paco:Nu inteleg...Tu o iubesti?
Adrien:Bineinteles ca o iubesc...dar.....
Paco:Dar ce?...Adrien , tu nu-ti dai seama , ca asta e singura ta sansa de a cuceri pe Marinette..fara sa va desparta nimeni?
Adrien:Poate ai dreptate....
>>Deodata se aude o tipat ingrozitor.
Paco:Cred ca e Marinette. A patit ceva. Repede!
Adrien:Sigur se preface....hai , sa revenim la munca.
Paco:Dar , dar....
Adrien:Dar nimic.
Paco:Dar de ce atata cearta intre voi?Cine e marul discordie in povestea asta?
Adrien:E o poveste lunga.............Inainte de a o cunoaste pe Marinette , tatal meu dorea sa ma insor cu o fata de vita nobila :Chloe Bourgeois. Marinette lucra ca servitoare la palat.....asa ca , cand am vazut cat de responsabila , frumoasa , generoasa si curajoasa este...m-am indragostit de ea. Dar Chloe si-a dat seama si a facut tot ce i-a stat in putinta ca sa ne desparta....mai ales cand mi-a dat vestea ca e insarcinata.....si Marinette cand a auzit asta , a inteles ca intre noi nu mai putea sa fie nimic....Dar eu m-am ambitionat ...........si am furat-o de la nunta ei cu fratele lui Chloe , Domenic. Apoi, am calatorit pe un vapor , am naufragiat........si ....dupa cum vezi , am ajuns aici.
Paco:Deci , daca nu era Chloe , voi a-ti fi fost impreuna?
Adrien:Exact.

Miraculous:Mastile Iubirii-vol. IUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum