Capitolul 4:Revederea

23 0 1
                                    

>>Trecuse o saptamana de cand Adrien nu a mai revazut-o pe Buburuza

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.


>>Trecuse o saptamana de cand Adrien nu a mai revazut-o pe Buburuza...Marinette ramase la palat. Adrien ii povesti lui Plagg care dormea de o saptamana in sertarul cu sosete.
Adrien: Plagg , ce crezi, o s-o mai vad pe Buburuza?
Plagg:Cred ca da ...
Adrien:Dar cum o sa aflu cand se intampla ceva?
Plagg:Stii , eu nu ti-am spus ca eu simt necazurile...asa ca te pot anunta!
Adrien:Si de ce nu mi-ai spus atunci cand m-am transformat!
Plagg:Lasa....Deci , pe cine iubesti?Pe Buburuza sau pe Chloe?
Adrien:Sau pe Marinette?Nu stiu , cred ca simt ceva si pentru ea.
Plagg:Ooooooooooo........Un triunghi amoros!
Adrien:Mai taci!
>>In camera lui Marinette –Marinette vorbeste cu Tikky.
Marinette:.......Stiu , Tikky. Dar il iubesc!
Tikky:Si de ce nu-l ierti?
Marinette:Sa-l iert?Mi-a spus sa nu ma mai apropii de Kim ...dupa ce el a sarutat-o pe Chloe. Iti vine sa crezi?
Tikky:Ai dreptate....Ca tot venind vorba , nu mergi sa o vizitezi pe mama ta?
Marinette:Cum am putut uita! Repede , sa mergem la mama ca sa-i duc cozonaci proaspeti si vin dulce.
>>In drum spre casa mamei , oamenii alergau ingroziti , o fata cu o umbrela in mana se apropia de ea....fata aceea era suparata pe vremea care i-a distrus florile de la taraba.
Marinette:Sa fugim!.....Tikky , transformarea!
..................................................................................................................................
Buburuza:Sa vedem unde se afla acum demonul Akuma.............
Motan Noir:Bugabu , credeam ca nu o sa te mai revad!
Buburuza:Scuza-ma, Motan Noir! Incerc sa gandesc......Gata, stiu!In umbrela ei !Motan Noir , distrage-i atentia!
Motan Noir:S-a facut! Hei , craiaso, ce umbrela urata ai!
>>Craiasa vremii indreapta umbrela spre Motan Noir-Buburuza zice:''Buburuza Miraculoasa'' ...apare o undita-Arunca undita spre umbrela-Undita se agata de umbrela , iar Buburuza trage umbrela-O rupe si iese demonul Akuma il prinde cu yoyo-ul si-l purifica-Florareasa revine la normal si se intoarce la taraba cu flori....se duce si Motan Noir.
Motan Noir:Buna ziua ,doamna!Dati-mi , va rog ,buchetul acela de trandafiri si margarete.
Florareasa:Poftim. Costa 5 lire. Va multumesc.
Motan Noir:Bugabu , poftim.
Buburuza:Pentru mine?Multumesc , Motan Noir. (il saruta pe obraz). Motan , inelul tau!
Motan Noir:Iar?Ne mai vedem, Bugabu .(o saruta pe obraz). Pa!
Buburuza:Sa nu mai faci asa!Pa!!!
>>Se transforma in apoi in oameni.Marinette se duce la mama sa. Iar Adrien la palat.
Regele Gabriel: Adrein , uite cine a venit.
Adrien:Alya!?Ce bine ca ai venit!Ce cauti aici?
Alya:Si eu la fel. O sa locuiesc vara aceasta aici. ...in vacanta.
Adrien:Ce bine! Aveam nevoie de tine.
Alya:Atunci , am venit la momentul potrivit!
Adrein:Tata , Chloe , unde este?
Regele Gabriel: A plecat la o matusa de a ei....se va intoarce...peste 3 zile.
Adrein:Ma duc sa ma culc...Noapte buna , tata !Noapte buna , Alya!
Amandoi:Noapte buna!
>>Adrien trece pe la camera lui Marinette-Vede pe noptiera de langa pat un lantisor si un buchet de flori asemanator cu cel pe care i l-a dat Buburuzei-Marinette intra in camera.
Marinette:Ce cautati aici?Cum va permiteti sa intrati in camera unei servitoare?!
Adrien:De unde ai acest buchet de flori...pentru ca am daruit si eu unul asemenea cu acesta unei persoane dragi..
Marinette:..............de la M............Kim. Ce generos e!Iar tu cred ca i-ai daruit buchetul lui Chloe , asa ca vedeti-va de ale voastre.
Adrien:La revedere. Noapte buna.(loveste usa cu pumnu) ;in gand : „Trebuie sa fac ceva. Nu-l pot lasa pe vataf sa mi-o ia pe Marinette , desi eu o sa ma insor cu Chloe."

Miraculous:Mastile Iubirii-vol. IUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum