Capitolul 7: Razbunare

26 0 1
                                    

  Mastile IubiriiCap 7:RazbunareMarinette:Inceteaza , Adrien! Nu-mi mai controla viata !!!Fac ce vreau si cand vreau!Acum lasa-ma sa duc borcanelul cu miere in camera mea

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

  Mastile Iubirii
Cap 7:Razbunare
Marinette:Inceteaza , Adrien! Nu-mi mai controla viata !!!Fac ce vreau si cand vreau!Acum lasa-ma sa duc borcanelul cu miere in camera mea. La revedere!
>>Trecuse cateva luni , Domenic si Marinette se apropia din ce in ce mai mult-Peste 5 zile urma nunta lui Adrien si a lui Chloe-Intr-o zi , Marinette pregatea masa pentru stapani , Domenic intra cu un trandafir in mana si ii pune mana la ochi lui Marinette.
Domenic : Buna dimineata placintica !Un trandafir rosu ca focul pentru o floare mai frumoasa!
Marinette:Vai , Domenic , multumesc!(ii da un pupic pe obraz) Stii...ai vrea sa vii cu mine ...ca sa o vizitez pe mama?
Domenic:Cu siguranta , mi-ar face placere!
Marinette:Bine , ma duc sa ma schimb si sa-i pregatesc bucate ca sa-i duc acasa.
Domenic:Bine , te astept.
>>In timpul acela , Adrien intra in bucatarie-O saluta pe Marinette , ea nu-i raspunde.
Adrien:Domenic , ai grija cu Marinette ...e o fata foarte rea.
Domenic:Nu , e un inger pe pamant!(Adrien se enerveaza si pleaca)
>>Inainte de a intra in camera , Marinette fusese oprita de Alya.
Alya:Buna Marinette!Ce faci?
Marinette:Buna , domnisoara Alya! As dori sa ma duc sa o vizitez pe mama.
Alya:Te rog , spune-mi doar Alya. Apropo....am auzit ce s-a intamplat cu Adrien , Chloe si tu....Este adevarat?Spune-mi adevarul , povesteste-mi!
Marinette:Da......Stii ...cand am venit aici........(si-i povesteste tot)
Alya:Eu cred ca Chloe e fata foarte vicleana , ai grija. Am vazut ca restul persoanele se comporta extrem de urat , dar pe langa Adrien este un mielsel. Si iti vine sa crezi ca Adrien o sa se casatoreasca cu ea?!Cand tu ar trebui sa fii in locul ei?
Marinette:Da.....sa stii ca Adrien m-a pacalit , si oricum eu il iubesc pe Domenic.
Alya:Esti sigura?Ma gandesc ca ar trebui sa te razbuni pe Adrien .Ai vrea?
Marinette:Da , dar cum?Nu sunt frumoasa!
Alya:Ba da , iti imprumut o rochie eu , care nu-mi mai trebuie.
Marinette:Serios?Multumesc.
Alya:E in sifonier , dulapul al treilea. Dulceata , nu uita , razbuna-te !
>>Marinette ia rochia Alyei si pleaca cu Domenic prin livada de ciresi spre casa mamei sale-Adrien ii urmareste-Ajung la casa mamei sale , unde stau o ora ...apoi pleaca-Prin livada de ciresi , Domenic o ia de mana pe Marinette...-Marinette il vede pe Adrien.
Domenic:Stii , Marinette eu te...........(Marinette il saruta pasional)
Marinette:Si eu te iubesc.....(si-l saruta iar)
>>Adrien devine din ce in ce mai gelos-Marinette simte ca se indragosteste de Domenic-Regele Gabriel si Chloe il asteapta pe Adrien pentru pregatirile pentru nunta...
Adrien:Chloeee , ma insor cu tine!(nervos)
Chloe:Ma bucur ca te-ai razgandit!(il saruta)
>>Marinette intra in camera-Alya o astepta.
Alya:Cum a fost?
Marinette:Groaznic!L-am sarutat pe Domenic de fata cu Adrien!
Alya:Parca spuneai ca nu mai simti nimic pentru Adrien!
Marinette:Da , adica nu.........Nu stiu.(incepe sa planga)
Alya:Vino incoace ,Mari , eu sunt prietena ta , vino si plangi pe umarul meu.
Marinette:Multumesc Alya.

Miraculous:Mastile Iubirii-vol. IUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum