Capitolul 13: Un nou prieten

21 2 1
                                    

  Adrien:Marinette , vin!

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

  
Adrien:Marinette , vin! ......Calmeaza-te Marinette!(incepe sa rada)
Marinette:Sa ma calmez!?
Adrien:Da , e doar o mamutica. Nu-ti face nimic.
>>Maimutica se apropie de ea , iar Marinette sare in bratele lui Adrien....sarutandu-l.
Marinette:Lasa-ma!Nu ma mai saruta.
Adrien:Eu?!Sau tu , care m-ai sarutat!
Marinette:Cine?Eu?Din cauza ta suntem aici! AAAA!
Adrien:Calmeaza-te , e doar o soparla.
Marinette:Nu ma mai tine in brate!
Adrien:Nu te tin , nu vezi?Tu ma tii.
>>Marinette inainteaza prin jungla.
Marinette:Acum , ca tot am naufragiat...trebuie sa ne construim o locuinta. ....Uite! E un loc potrivit pentru o casa in copac....
Adrien:Ti-am luat-o inainte....
>>Si timp de trei zile , cei doi construira o casa foarte frumoasa...........acum trebuia sa gaseasca ceva de mancare .
Marinette:Adrien , ma duc sa prind cu batul asta niste peste , tu pregateste focul.
Adrien:Du-te , ca in curand o sa vina ploaia.
>>Marinette se duse pe plaja , unde se dezbracase...si intrase in apa........unde prinsese zece pesti pentru cina. Deodata, ploaia incepuse sa se lase peste insula.....Marinette alerga repede spre casa , unde pusese la fript pestii cei mari , si apoi se urcara impreuna cu Adrien in casuta din copac ...ca sa manance pestii. Peste un timp , se auzi un carait.
Adrien:Ma duc , sa vad ...ce se aude.

Marinette:Nu!!!Nu vezi ce ploua?
Adrien:Cineva are nevoie de ajutor!
>>Peste 15 minute , Adrien aparu in mana cu un papagal rosu , care era ud din cap pana in picioare.
Adrien:Marinette, ti-l prezint pe Paco , noul nostru musafir.
Marinette:Buna , Paco!
Paco:Buna , Marinette!Eu sunt Paco , sunt un papagal vorbitor! V-am urmarit de cand a-ti venit aici. Pot si eu sa ma alatur voua?
Marinette:Desigur Paco!Stai , sa-ti fac un culcus de frunze ca sa te mai incalzesti.
Paco:Multumesc , Marinette. Sunteti impreuna?
Marinette:Nu! & Adrien:Da!
Paco:Vad ca sunteti certati , iertati-ma!Cum de a-ti ajuns aici?
Marinette:Am ajuns aici , din cauza lui Adrien!
Adrien:E vina mea ca s-a scufundat vaporul?(pleaca nervos din casuta)
Marinette:Unde te duci pe ploaia asta?Adrien, raspunde-mi! (incepe sa planga)
Paco:Iarta-ma , Marinette , nu am vrut........
Marinette:Nu-i nimic , Paco.

>>A doua zi , Marinette si Paco pornesc in cautarea lui Adrien , cand il vede intins pe jos si plin de sange.
Paco:Uite-l!

Marinette:Aaaadddrrieeennn!(plange)

Oare ce s-a intamplat cu Adrien?  

Miraculous:Mastile Iubirii-vol. IUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum