Herinnering (Herschreven)

379 12 0
                                    

Herinnering :

Happy birthday to you (x2) Happy Birthday To You Noa, happy birthday to you.

Amelie gaf me een kus , dat was de  2de keer en het voelde zo hemels. 

Vandaag werd ik 18 jaar 

Vlak nadat ze me de kus gaf werd Amelie vastgepakt door een koude bloedzuiger.

Ik kon niets doen want ze hadden mij al vast met 2 man, toch werkte ik tegen.

Toen kwam Emma, ze beet de man in de nek en verscheurde hem, ze had de man zijn hoofd nog vast.

En ik kan je vertellen die 2 bloedzuigers waren er niet blij mee.

Ze lieten me los en stormde af op Emma.

Ik greep mijn kans en wou een van de vampieren doden.

Maar wat ik toen zag zal ik nooit vergeten.

Emma was niet bepaald de vriendin van Amelie maar toch stond ze er beschermend voor.

Ze gromde naar de 2 vampieren natuurlijk stormde een vampier erop af.

Ik lachte hard om het feit dat hij in de lucht gegooid werd.

De andere vampier volgde nog geen 2 seconde ook in de lucht, recht voor mijn neus.

Amelie had heel veel pijn en Emma keek bezorgt naar mij 

Maar ook met een blik die zegt ga-je-niet-effe-naar-de-pack-dokter-? 

Amelie lag daar lijkwit bij de pack-dokter, ik mocht erbij zijn maar Emma niet.

Hij zei : " Sorry Alpha Noa, ze is één minuut geleden al overleden aan te veel bloed verlies"

Amelie was dood.

Maar toch was ik Emma dankbaar, ze had men leven gered en was bereid haar leven te geven.

Samen met de dokter ging ik naar buiten daar stond Emma nerveus te wachten.

Ik vroeg of ze mijn Bèta wou zijn, Emma keek verbaasd dit had ze waarschijnlijk niet verwacht.

Na 1 minuut nadenken wist ze het antwoord en zei ze volmondig JA !

Einde herinnering...

Are We Mates ? (#Wattys2016)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu