Pov Noa
Ik maak voor Emma een regenboogtaart, dat is haar lievelings.
Hoe ik het weet ? Nou een paar maanden terug was het de verjaardag van mijn Delta Bryan.
En daar heeft Emma zo'n hele taart opgegeten en sindsdien is het haar favo.
Dit is een verassingstaart !
Emma is 1 uur geleden al vertrokken naar haar kamer om haar klaar te maken.
Deze avond komen er 500 mensen in het pack-house dus we moeten zien dat het in orde is.
Nadat ik de taart heb gemaakt ren ik naar boven want het feest begint over 1 uur.
Zelf doe ik een wit hemdje aan met een zwarte broek, ik doe mijn haar nog in model en dan ben ik klaar.
Ik stap naar Emma haar kamer en klop aan even later gaat de deur open, Wow !
" Is het niet mooi, ik wist het ik doe iets anders aan! "
Ze slaat de deur toe ik klop niet en doe de deur gewoon open.
Ik kijk niet naar haar want ze is zich aan het omkleden, ik zeg " Emma, dat was kei mooi ! Je moet het aandoen ! "
Twijfelachtig kijk ik naar haar en zie dat ze de jurk al aan heeft.
Ik glimlach en zij glimlacht terug.
We stappen samen de trap af en ze kijkt me aan ik zeg : " Ga nu maar het is jou feest ! "
Ik zie haar lopen naar haar vriendinnen voor zo lang het kan met hakken.
Pov Emma
Noa die dat zegt is echt zeldzaam en ja hij heeft wel een goede smaak dus doe ik het maar aan.
Ik en Noa lopen samen de trap af en ik kijk hem vragend aan. Hij zegt dat het mijn feest is dus ik moet doen wat ik wil.
Ik slenter naar mijn vriendinnen en zeg " Heeey ! " " Heey meid, ben je blij dat je vanavond mss je Mate ontmoet ? " Wat denken ze zelf ? vraagt Lena sarcastisch. Lena stop straks moet ik nog lachen !
De avond verloopt goed na een 10 minuten dansen op hakken gooi ik ze uit en dans volop mee met het nummer van Shawn Mendes " Treat You Better ".
Na nog een paar uur dansen hoor ik dat het bijna middernacht is.
Als de tijd is aangebroken luidt de klok na de 12de slag ruik ik een overheerlijke geur :
Rozen met aardbeien.
Mijn wolf zoekt en natuurlijk zoek ik mee.
Als hem eindelijk zie is het... een regenboogtaart maar de jongen erachter Owh Nee...
Mate ! Moet.Er.Naar.Toe! gromt Lena.
Pov Noa
Na 3 uur meisjes moeten zeggen dat ik geen zin heb om te dansen, is het bijna middernacht.
Ik pak snel de regenbogentaart en ik hoor nog juist de 12de slag.
Een heerlijke geur dringt mijn neus binnen. Mmmh Banaan en witte chocolade.
Mijn wolf zoekt lustig de persoon.
Als ik kijk wie het is... Het is Emma?
Ik breng de taart met moeite naar Emma ik moet de controle behouden en ik zie dat zij het ook doet.
De regenboogtaart geef ik af en wil doorstappen maar ze pakt mijn arm vast, ik krijg tintelingen.
" Sorry Noa ! " Ik knik en de hele avond kijk ik naar Emma en zij doet hetzelfde.
Het feest is eindlijk gedaan en Emma geeft iedereen een kus, bij de jongens voel ik jaloezie.
Iedereen is weg en ik pak Emma op mijn schouder en loop naar mijn kamer.
Pov Emma
Ik word opgepakt door Noa en ik word neergelegd op zijn bed.
Hij komt naast me liggen en geeft me een kus op de wang.
Op de plek waar hij juist een zoen heeft gepland onstaan tintlingen.
Mijn wolf heeft de controle en ik lig in 1 sec boven op hem, mijn handen gaan onder zijn shirt.
Hij lijkt het niet erg te vinden en ik begin kusjes te geven in zijn nek trek zijn t-shirt uit en ga zo naar zijn buik.
Hij laadt een zachte kreun, ik krijg weer de controle en ga van hem af, hij is teleurgesteld.
Nu is het Noa die boven op me ligt en hij zoent me ruw en zacht.
Ik trek terug en zeg : " wil je mijn wolf zien ? " , hij knik en zoent me terug nu zoen ik hem met passie terug.
----------------------------
Aye,
Hier is het 3de hoofdstuk <3
Vote ?
Comment ?
Kusjes From Me,Myself And I
JE LEEST
Are We Mates ? (#Wattys2016)
WerewolfZij is lief . Hij is wreed . Zij is betrouwbaar . Hij is het niet . Zij is De Bèta . Hij De Alpha . Zij noemt Emma . Hij noemt Noa . Gelieve niet te kopiëren . Of toestemming te vragen .