The Plan

165 7 0
                                    

Pov Noa
Nadat Yasmin en Schiff eindelijk klaar waren met raar te doen zijn ze te samen naar Yasmins huis gestapt dan is Ines eerst weg gegaan en dan Bryan.
Nu zitten ik en Emma hier op de 2 barkrukken van de keuken.
Emma vraagt of haar ouders morgen mogen komen om mij te ontmoeten en ik knik, ook hebben we afgesproken dat mijn ouders overmorgen gaan komen.
Eigenlijk ben ik best zenuwachtig voor de ontmoeting en zij ook precies.
Nu gewoon lekker douchen en dan nog snel iets afhandelen voor de roedel.
Pov Emma
Noa en ik zitten nu op de barkrukken ik kan nog altijd niet geloven dat Yasmin en Ines hun mates direct na mij hebben gevonden, ik ben kei blij!
Maar ik ben toch ook benieuwd naar de Mate van Ines...
Ik stel voor aan Noa of mijn ouders morgen mogen komen... Sowiesoo ik had ze al stiekem gevraagd dus ik heb het geluk dat Noa het goed vond na nog een gepraat te hebben zijn we tot het besluit gekomen mijn ouders morgen en de zijne de dag erna.
Noa gaat hem douche en dan nog iets doen voor de roedel.
Intussen tijd ga ik naar de kamer en borstel mij haat doe het in een lange staart en gebruik wat lippenstift.
De WhatsApp groep : Plannetjes smeden.
E: Heey Girls!
I: Haii!
Y: Hellow!
E: Ik vroeg me af of jullie met me mee naar het zwembad gaan?
I: Ik kom ZEKER!
* Oh ja dat was ik vergeten te zeggen Ines houdt van zwemmen!*
Y: Ik ook!
E: Tot binnen 5 minuutjes!
I&Y : Bye
Zo'n 5 minuten later zijn Ines en Yasmin gekomen en zijn we vertrokken naar het zwembad.
Ik snuif in de lucht en zeg met een BIG SMILE: " Yaya heb je je matingsproces afgerond? "
Ze wordt helemaal rood en knik zachtjes ja. Ines en ik springen in de lucht van blijdschap.
We gaan het zwembad in en zwemmen uren.
Pov Noa
Ik zit nu op mijn bureau en zie 3 dikke dossiers liggen, de eerste heb ik een weekje geleden al toegezegd op een brunch met de Alpha's en hun Mates. De 2de daar is Bryan aan bezig en de 3de heb ik juist klaar! Eindelijk!
Nu ja ik wil een huwelijksreis maken voor Emma...  Naar waar zou ik gaan, eens kijken (klikt op Google en typt : UpuSoF in een soort van Jetair maar dan voor Weerwolven)
Mexico Nah, Spanje Nah, LA Nah enzo de hele tijd voort totdat ik iets gevonden heb :
Portugal Nah, Kroatië Nah,  Dominicaanse Jaaah!
Okay na zo'n 20 minuutjes is de vlucht geboekt en we vertrekken van 1-15 augustus naar de Dominicaanse.
Ik hoor Emma binnen komen en sluit snel mij laptop en doe alsof ik aan het slapen ben.
Er word op mijn deur geklopt en Emma stapt binnen ze heeft een lach op haar gezicht en zegt zachtjes : ' Noa. Noa. Noa. NOA! ' Ik schrik me dood en ze zegt : " Ik zie wel dat je alsof deed want jij slaapt vele schattiger dan nu 😊
Pov Emma
Ik krijg een lach als ik Noa zie liggen 😆 Mijn plan ga ik uitvoeren!  ' Noa. Noa. Noa. NOA! ' roep ik hij schiet recht en ik lach me in een deuk.  😂 " Ik zie wel dat je alsof deed want jij slaapt vele schattiger dan nu! "
Nu begint hij ook te lachen en neemt me mee naar boven, als we op het bed liggen vraagt hij me of hij morgen moet koken en ik knik van nee " Dat gaan we te samen doen",  zeg ik hij kijkt opgelucht en ik lach. 
" Slaapwel My Mate! "
" Slaapwel Sonshine! "
------------------
Sorry voor het kleine hoofdstuk morgen zal er om 11 u een nieuw hoofdstuk worden opgezet! 
Vote?
Comment?
😘 Kusjes,
Meeeee 😘

Are We Mates ? (#Wattys2016)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu