Pov Emma
Ik word wakker door Noa.
Zachtjes voel ik zijn 2 handen van me af glijden , het bed word eerst naar beneden gedrukt en dan gaat het terug omhoog.
De deur van de badkamer word geopend en terug toe gedaan, even later hoor ik de douche aanstaan.
Ik rol zowat uit bed en pak mijn kleren ik doe een wit jurkje aan met witte hakjes.
Als Noa uit de badkamer komt zeg ik : " Heeey, Sonshine ! " dat is denk ik mijn bijnaam voor hem, nog geen paar seconden later hoor ik : " Heey, Beauty ! Heb ik je wakker gemaakt ? "
Zachtjes knik ik maar haal dan mijn schouders op als teken dat het niet erg is.
Snel loop ik naar beneden, naar Marie want ik ben benieuwd wat ze heeft gemaakt.
Omg mijn lievelingsontbijt : cornflakes maar dan op haar wijze met stukjes rood fruit en CHOCOLADE !
Ze zet het op tafel en ik begin er gulzig aan want ik heb altijd zin in haar cornflakes !
Een mooie lach vult de kamer, ik draai me niet om want ik kan geen seconde missen.
Pas als de cornflakes op is wat zo'n 15 seconde heeft geduurd draai ik me om en zie Noa staan.
Hij komt naar me toe en geeft me een kusje op de mond terwijl hij iets mompelt van :
"Was het lekker ?"
We zijn gestopt met kussen en Noa is ondertussen al op een stoel gaan zitten.
Als hij doorheeft dat Marie iets gekookt heeft voor hem, begint hij te lachen en zegt : " bedankt "
Noa verslikt zich als ik vraag wanneer hij zijn pak gaat halen maar hersteld zich snel en zegt: " Om 1 uur "
Ik knik , juist als ik een appje krijg van Ines en Yasmin vraagt hij mij hetzelfde.
Mijn antwoord is : " Binnen een uur. "
Plannetjes Voor Jou Maken ! ( Emma )
Huh , wat is dat voor een groepsnaam ? ( Best grappig maar nah )
Y= Yasmin , I= Ines en E= Emma
Y: Heey !
E: Haii !
I: Bonjour !
Y : Frans wrm ?
E: Heeft een Mate er iets mee te maken?
I: *_*
E: Ja dus !
Y: OMG jullie hebben al een mate en ik nog niet ! :'(
I: Yaya da komt nog wel !
E: Zie jullie binnen 15 minuten aan de poort van het Pack-House
I: Au Revoir !
Y: Bye tot strks !
Ik vergrendel mijn scherm en zie Noa naar me staren.
" Noa, ik weet dat ik mooi ben maar je gaat niet altijd naar me staren "
Op dat moment loop ik naar boven en pak een foto van mezelf en print die af, loop terug naar beneden en geef die aan hem.
Noa kust de foto en ja ik word hoe zal ik het zeggen een beetje jaloers ookal is het een foto.
Hij ziet het een geeft me snel een kusje op mijn mark, een kreun rolt over mijn tong...
Snel sla ik een hand voor mijn mond " Ben ik dat ? " Noa knikt.
' Ding Dong Ding Dong ! ' Ik loop naar de voordeur doe mijn jasje aan en geef nog snel een kusje aan mijn Sonshine.
" Heey ! " Na een paar minuten lopen zijn we aangekomen aan de trouwkleden-winkel.
Yas en Ini gaan op een bankje zitten terwijl ik met de kassierster aan het overleggen ben wat voor jurk ik zou willen.
Na 20 jurken aan gewezen te hebben, pas ik ze allemaal.
De 1ste : Witte jurk met blinkers op mijn borsten en een hartvorminge hals ofsoo.
Mijn jurk zit perfect eens zien wat Ini en Yas denken, als ik het gordijn open staan hun monden open : 'Wow !'
Nu weet ik het dit is 'em.
Pov Noa
Als ik de bel hoor gaan, springt Emma recht en loopt naar de deur.
Ik hoor haar heey zeggen, ze pakt haar jasje en komt naar binnen gerent geeft me een kus en vertrekt.
Na zo'n 55 minuten komen Bryan en Schiff aan okay ja Schiff klinkt raar maar hij is echt aardig!
Integenstelling tot Emma heb ik geen zin om te rennen dus stap naar hun toe en ga naar de winkel waar ze volgens mijn moeder de beste kostums hebben.
Dan bedenk ik ineens dat ik haar ouders en zij mijn ouders nog niet ontmoet heeft.
Ach ja dat doen we morgen wel !
In de kledingwinkel hangen rekken vol zwarte kostums witte en zelfs groene.
Direct ga ik naar de zwart-witte kostums, mijn voorkeur !
Ik pak er een uit en pas hem, laat hem zien aan de jongens en daarna koop ik hem !
Dat ging snel, de mevrouw achter de kassa zeg dat is dan 100 euro.
Snel kijk ik op het prijskaartje en zeg: " Maar hier staat 800 euro?! "
Ze knipoogt en maakt een gebaar van Betaal-Maar-100-Euro.
Voordat we uit de winkel gaan glimlach ik dankbaar naar haar.
Als ik thuiskom hoor ik Emma lachen " Zijn jullie nu al terug ? "
Het groepje verschiet en wij lachen Schiff kijkt Yasmin raar aan en zij hem ook.
" Mates ! " zeggen Emma en Ines blij, Schiff loop direct op Yasmin af en knuffelt haar.
Pov Emma
" Mates ! " gillen ik en Inni blij.
Schiff komt op Yasmin afgestormt en knuffelt haar Owh schattig !
Yasmin verliest de controle en begint Schiff volop te kussen, eerst kijkt Schiif verbaasd maar dan trekt hij haar T-Shirt uit, JONGENS !
Snel duw ik Noa en Bryan buiten met het zinnetje: " Dit moeten jullie niet zien ! "
Ines en ik kijken verbaasd naar Yasmin als ze zijn broek en T-Shirt uittrekt.
" Dit moeten wij niet zien ! " zeggen ik en Ines vlug.
Ook wij gaan meteen uit de woonkamer weg.
------------------------------
Aye !
Nieuw deel !
Hopelijk vonden jullie het goed ?
Yasmin en Schiff ietsje vreemd maar ja kan ik er iets aan doen ?
Vote ?
Comments ?
Kusjes,
AnimalLover !
JE LEEST
Are We Mates ? (#Wattys2016)
Người sóiZij is lief . Hij is wreed . Zij is betrouwbaar . Hij is het niet . Zij is De Bèta . Hij De Alpha . Zij noemt Emma . Hij noemt Noa . Gelieve niet te kopiëren . Of toestemming te vragen .