Stupid bastard !

155 6 1
                                    

Pov Noa

Ik heb deze nacht niet geslapen, alleen maar wakker gelegen over het feit dat ze er misschien niet meer is...

Alles voelt leeg aan, mijn bed en ikzelf ook , ik mis haar en wat ben ik boos op die vampier(s)!

Deze nacht heb ik nagedacht over de ontmoeting tot nu, bij haar verjaardag heeft ze de taart opgegeten maar hoe haha. 

En nu is het allemaal weg, alles is weg , zij is weg...

Nu is het ongeveer 6 uur in de morgen, okay 5:50 maar maakt niet uit !

Gast, wat als we haar nooit meer terug zien, ze leeft nog maar toch... Louis stop ik wil en zal haar vinden... Maar wanneer? Ooit.

Pov Emma

Deze kamer is toch iets beter dan de andere alhoewel ze iets mogen doen aan het interieur alle eigenlijk aan de stijl van hun en van de kamers !

Maar hier liggen tenminste geen dode mensen, het ruikt er wel naar maar ik zie ze niet.

"  En Eumh, waarom ben ik hier ? " , vraag ik aan een bewaker van mij " Och hou je kop ! " " Ten 1ste hou je bek zelf, ten 2de ik wil het weten en ten 3de WAAROM ZIT IK VASTGEBONDEN OP EEN STOEL ! "

Van de laatste zin schrikt hij wel een beetje want ik zei het op de Luna-toon, een grijns vormt op mijn gezicht en ik wil me een schouder klopje geven maar ja het lukt niet, mijn armen zitten onder het touw.

" Mens, oh sorry weerwolf ! ", zegt hij sarcastisch, weeral rol ik met mijn ogen, " Je zit hier omdat Herby je wilt spreken - Duh - "

Nu is het genoeg hé, zo spreek je niet tegen mij! Ik doe moeite en het lukt YES ! Als ik verander in weerwolf, wat me lukt :) springen de touwen los en val ik hem aan.

Na zo'n 2 minuten vechten ben ik klaar, hier ligt hij , wat ik kan er ook niet aan doen dat dat zijn lot was!

*Herby komt binnen* " What The Heck is hier aan de hand? ", dan pas dringt het door en roept hij : " EMMA, hier ga je voor boeten ! "


" Jake, Amy, Watson ! Hier komen ! " , roept hij naar de deur " Ben je bang dat je me niet aankunt ? " "Haha nee meisje, ik wil mijn handen gewoon niet vuil maken. " 

Watson komt als eerste binnen dan Amy en dan Jake, Jake lijkt niet echt een vampier hij is veel mooier dan dat! " Owh bedankt Em ! " " Wat zit jij nou te praten tegen mij ? " " Nou ja je gedachten mss "

Ik word een beetje rood, ze pakken me vast en pakken mijn kleding mee en mij ook naar een kleedkamer, " Kleed je om Emma " " Waarom zou ik ? " " Omdat anders wij het komen doen ! " " Kom maar " , de deur gaat open door Jake " Okay hier ben ik! Verander dan kan ik je bekijken! " " Ieuw vieze klootzak, ga weg ! " " Maar kleed je om Em ! ", roept hij als hij uit de ' kleedkamer ' gaat.

Ik kleed me om en doe het kleine deurtje open, " Hier ben ik ! " roep ik sarcastisch, ze pakken me vast en hangen me aan een slachtpaal vol zilver, mijn handen worden vast gebonden en mijn T-Shirt gaat uit.

" Amy, wat onbeleefd ! " " Wat, ik mag toch ook wel een pleziertje hebben?! "

Steeds probeer ik te mind-linken met Noa maar het gaat niet omdat ik een soort van ketting aan heb voor niks te doen wat met mind-linken of naar je weerwolf gedaante te maken heeft.

" Bereid je voor Emma, op wraak ! -Haha- " " Wat voor wrAaaauw ! Stomme vuilzak, slaag me niet met ijzer ben je gek? " en toch doet hij het  nog een paar keer zo'n stuk of 50 keer !

Nadat ze uitgelachen zijn pakt Herby me bij de keel en zegt : " Je hebt geluk dat we jou nodig hebben !"

Wat zou hij daar mee bedoelen ?

Pov Noa

Aaauw ik krijg een steek in mijn rug en nog een en nog een, Oh nee Emma !

" IEDEREEN NAAR HIER KOMEN ! ", schreeuw ik zo hard dat iedereen wakker is.

" We moeten Emma vinden, het gaat niet goed met haar ! "

Ze knikken : " Ja Alpha ! "

We stappen door alle bossen opzoek naar Emma's geur, hebbes !

Omdat we  het proces hebben voltooid, ruik ik haar geur scherper.

" Hier naar toe ! "

-------------------

Hey mensjes ,

Nieuw hoofdstuk ;p

Hope You Like it !

Vote ?

Comments ?

AnimalLover Ouwt !

 

Are We Mates ? (#Wattys2016)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu