My birthday is in a week

281 12 2
                                    

Pov Emma

Gisteren was echt verschrikkelijk, Amelie ik ga haar zo erg missen.

Alpha Noa had het ook moeilijk maar wat wil je er sterft een deel van je lichaam af.

Ik hoop dat mijn Mate niet zo snel sterft want ik ga vanbinnen kapot.

Langzaam open ik mijn ogen, ze moeten nog wennen aan het felle licht.

Toch blijven ze open ik schrik want ik voel een warme adem in mijn nek.

Dan herinner ik me dat de Alpha hier in slaap gevallen is, de 2de keer al.

Zachtjes sta ik op ga naar de badkamer en doe hem opslot.

Ik zet de douche aan en ga eronder, zalig de warme stalen dansen gezellig op mijn lichaam.

Na een half uur in de douche staan kom ik eruit Shit ik heb geen kleren meegenomen.

Op hoop van zegen ik wikkel me in de handdoek en loop de kamer in, ik zie dat hij nog slaapt.

Yes ik pak een zwart shortje en doe er een Adidas bloesje boven aan.

Ook zie ik mijn jurk voor volgende week, het is een licht roze jurk met glitters rond mijn buik.

Ik word uit mijn gedachten gehaald door Noa die uit het bed valt, ik lach hard.

In de badkamer doe ik mijn kleren aan maar als ik eruit kom zie ik hem nog altijd liggen.

Snel loop ik er naar toe en kniel voor hem neer, hij pakt mij vast er staat boven mij.

Hij zegt : " Dit is voor dat je me uitlachten ! ", ik dacht dat hij mij ging slagen...

Mijn armen voor mijn gezicht na 20 sec gebeurde er niks, ik keek in zijn ogen en zag een glimlach.

De Alpha kittelde mij?

Hij wist dat ik daar niet tegen kon...

Ik schiet in de lach en breng uit : " A-haha-Alpha-haha-S-Stop-haha-Alstu-blief.

Uiteindelijk stopte hij en kreeg de slappe lach, hier ging ik hem voor terug pakken !

Reken maar van Yezzz ! OMFG ben jij mijn wolf ? Jaaaaah ! Hoe heet je ? Ik noem Lena.

Welke kleur heb je van vacht? 

Ik heb een bruine vacht met wit en zwarte sokjes en een wit kringetje ron mijn oog in de vorm van een volle maan. 

Ik schiet in de lach natuurlijk heeft de Alpha het gehoord.

Ik slaag een hand voor mijn mond.

" Heb je je wolf al gevonden? " , ik kijk verbaasd hoe weet hij dat nou ?

Maar ik knik , " en hoe heet ze ? Welke kleur heeft ze ? "

" Je klinkt als een kleuter ! "

Ik lach eerst maar na een tijdje lacht hij ook mee.

" Okay , ze noemt Lena en haar vacht die moet je zelf te zien krijgen... "

" Allee Emma ! " , zeurt hij waardoor ik moet lachen.

" Binnen een week krijg je die te zien ! "

Pov Noa

Ik werd wakker door een krakende deur ik open mijn ogen langzaam en zie Emma staan.In handdoek.

Natuurlijk val ik uit bed, juist op dit moment. Slim van je... Owh hou toch je bek !

Hé aardig zijn tegen je eigen wolf ! Ik verbreek de mindlink en zie dat Emma aan het lachen is.

Ze gaat de badkamer in, als grap blijf ik liggen want ik moet haar terug pakken...

Na zo'n 2 minuten komt ze uit de badkamer als ze mij ziet liggen komt ze naar me toegerend.

Dit is het moment dat ik haar terug pak, ik pak haar bij de heup en leg haar onder me.

Ik begin haar te kittelen ook al weet ik dat ze daar niet tegen kan...

Emma schiet in de lach en zegt : " A-haha-Alpha-haha-S-Stop-haha-Alstu-Blief ! "

1 minuut erna stop in, ik zie haar raar kijken en dan opgewonden en dan terug lachen.

Owh ze is met haar wolf aan het praten, huh wolf het is pas binnen een week dat ze verjaard.

ik zeur over hoe graag ik haar wolf wil zien maar haar enige antwoord is : " Dat zul je wel zien. "

7 dagen later is het zover...

--------------------------------

Aye,

2de hoofdstuk <3

Leuk ?

Vote ?

Comment ?

Mss schrijf ik nog een 3de hoofdstuk vandaag...

Kusjes ,

AnimalLover !


Are We Mates ? (#Wattys2016)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu