Now It's Enough!

129 4 0
                                    

Pov Noa
We zijn nu al 3 uur opzoek naar Emma, shit, ik ben een grens overgestapt zonder te vragen.
" Halt!  Wat komen jullie hier doen?  " zei Alpha Moon op zijn Alpha-toon ( wat me eigenlijk niet zoveel scheelt)

" Jason, doe niet zo en help me liever met het ZOEKEN VAN MIJN MATE ! "

Hij knikt vlug en roept zijn mannen bij elkaar, even een uitleg over Jason Black Moon :

Hij heeft zwart haar en bruine ogen, een sixpack maar niet zo groot als de mijne ;p en is de Alpha van de Black M. roedel en dat is het zowat !

Ondertussen zijn we al gaan rennen en weeral wil het toeval zijn dat we weer worden gestopt door een Alpha, nu is het Regroz Vero ( eerst achternaam en dan voornaam )

" Okay voor dat je Halt roep net als die daar, leg ik het snel uit. Mijn mate is ontvoerd en nu ben ik hier dus Eumh ja HELP ME ? "

Even uitleg : Regroz Vero is een Italiaan en heeft bruin haar maar het gaat ook wel iets naar blond, zijn ogen zijn blauw, zo blauw als de zee van de Bahama's en hij is de Alpha van de White Wolves.

Ook hij knikt, Louis lacht en probeer iets van WOW-die-hebben-echt-bang-van-ons te zeggen maar het lukt hem niet doordat hij bijna stikt in zijn eigen lach ...

Regroz roept ook een paar mannen bij elkaar en we zijn terug weg, nu zijn we met ongeveer een 175 man.

Hopelijk is alles goed me My Mate !

Pov Emma

" Jakie ? " " Mmmmh " " Wat heb je mooie ogen " " E-Echt ? " Ik knik hevig. " Dankje Em ! " Snel geef ik een kusje op zijn wang en hij bloost.

"E-Em please doe dat niet ? " vraagt hij terwijl ik op mijn lip bijt, " Wat niet ? ", vraag ik speels.

Hij lacht en rolt met zijn ogen " Je moet naar je kamer Emma " " Okay dan " zeg ik met een sip gezichtje.

Intussen is het 3 uur later en zijn de vampieren weg, gaan jagen, nu ga ik je iets uitleggen.

Je dacht toch niet dat ik verliefd ben op die Jake hé ? Ja ? Nee ?

Nou ja dus ik heb een plan, NEE ik heb het plan uitgevonden dus wij hebben een plan! Lena rustig!

Dus ons plannetje is : Jake verleiden zodat hij er niet meer tegen kan en als hij in mijn slaapkamer is, wat zo is want ik roep hem en zeg zogezegd dat ik in mijn heat ben. Hij geloofd dat he waar is want hij weet nog niet dat ik mijn matingsproces heb afgemaakt :).

Nadat de deur is gesloten leg ik een vinger op zijn lippen en buik en maak ik rondjes, leg hem op bed en doe handboeien aan zodat hij niet weg kan, maar ( hier komt de maar ) hij denkt dat het om te spelen is...


" Em? Wat ben je aan het doen? Probeer je  me te 'pakken' ? ", zegt Jake met een grijns op zijn gezicht, ik lach hard : " O Lieve Jake, dat zou je willen ! "


Snel pak ik de sleutels en ren naar buiten, " Emma ! " O Shit dat is Herby...


--------------------------------------


Sorry voor de late update !

Maar ik was te druk bezig met voorbereiden voor school...

DierenLover Ouwt !

Kiss From The One And Only ME !

haha

Are We Mates ? (#Wattys2016)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu