Pov Emma
Vandaag is de dag dat Noa me voorstelt als Luna, ik kan niet wachten!
Maar ergens ben ik ook wel nerveus stel dat ze me niet mogen ofsoo.
Noa ziet dat ik een beetje nee gewoon heel nerveus ben en hij zegt : " Em? " ' Mmmh ' " Kr hoeft niet nerveus te zijn de roedel kent jou al dus ze vinden je leuk en zo niet dan zet ik ze uit de roedel... 😈 " ' Ja maar ze kennen me als de Bèta niet als Luna... ' " Het komt allemaal goed " en met die zin gaat hij de badkamer in.
Hier zit ik dan alleen op het kingsizebed van mijn mate, de Alpha.
Na zo'n 5 minuutjes is hij terug en dan ga ik me lekker douchen...
Ik zet de douche aan, doe de badkamer op slot (belangrijk) en kleed me uit.
Dan stap ik onder de douche en laat de warme stralen over me glijden.
20 minuten erna stap ik uit de douche en kleed me aan, doe make-up (maar niet te veel) aan.
Noa is ondertussen al in de keuken ontbijt aan het maken.
Als het ontbijt op is gaan Noa en ik hand-in-hand naar het podium waar alle packleden bij elkaar geroepen worden om mij voortestellen als Luna. Alle packleden zijn er en Noa begint met praten : " Vandaag zijn wij hier naar toe gekomen om onze nieuwe Luna te begroeten, My Mate kom je naar hier? "
Stilletjes loop ik op het podium en ik zie veel mensen klappen na zo'n minuutje zijn ze uitgeklapt en sta ik naast Noa.
' Dat was het dan jullie mogen allemaal weer verder doen waar jullie aan bezig waren ' zeg ik snel om te vermijden dat ze mijn tomatenhoofd zien.
""" JA Luna """Urgh, wat haat ik dat woord! Ik stap het podium af en ga naar de keuken, want ja ik en Noa moeten nog koken voor mijn ouders, deze avond komen ze !
Noa stapt ook naar de keuken en we gaan pizza maken, okay dat kan iedereen maar mijn ouders vinden het gewoon heel lekker , Noa en ik vinden het ook lekker dus ja waarom niet ?
Dus de ingrediënten: Bloem gist en nog wat dingen voor de bodem en ananas, salami, hesp, tomaten/tomatensaus en KAAS ( heel belangrijk )
We beginnen aan het deeg, Noa begint aan de zijne en ik aan de mijne, als ik zie dat de mijne goed is begin ik aan de 2 andere.
Als de laatste klaar is kijk ik naar Noa en begin te lachen: " Dit meen je niet ! Hahaha! "
Hij kijkt nep boos en gooit bloem naar me : " Hier ga je spijt van krijgen! "
Ik pak een hand vol bloem en gooi het op hem -aha haha-
Oeps... Dat had ik beter niet kunnen doen, bloemgevecht !
Zo ging het een uurtje door, maar ik had geen tijdsbesef en hij ook niet totdat...
Mijn ouders ons aan het uitlachen waren, Gênant !
" Dus zo ontvang je de ouders van je Mate ?! " , vraagt mijn papa boos.
Voordat ik iets kan zeggen geeft mama hem een stoot in zijn ribben, niet te hard maar als waarschuwing dat het leuk is.
Noa: " Em? Zouden we ons niet gaan omkleden? "
"Heey, wat is er mis met mijn kleding? "
Ik kijk naar beneden en dan zie ik pas wat voor rommel we gemaakt hebben...
" Misschien is het toch tijd voor andere kleding, deze is te bloemachtig... ", zeg ik met een rood gezicht.
Pov Noa
Emma en ik vluchten naar boven om andere kleren aan te doen, als Em de eerst trede is opgerend begint ze te lachen, waardoor ik ook moet lachen.
We krijgen beide de slappe lach en haar ouders staan terug bij ons, " S-Sorry-haha-W-We-Gaan-N-Haha-Naar-B-Haha-Boven ! " zegt Emma onschuldig maar het klinkt niet zo dus pak ik haar op in bruidstyle en zet haar terug neer boven.
" Wat sta je te kijken draai je om! " zegt Emma als ik naar haar staar terwijl ze haar omkleedt.
Snel draai ik me om, waarom draai je je om ? daarom da's geen antwoord ! omdat zij het vraagt duss? Overmorgen is de trouw en dan gaan we op huwelijksreis, hou je in.
' Klaar ! Draai je maar weer om ' hoor ik haar zeggen, nu verander ik van kleren en zeg voor haar te plagen : " Wat sta je zo te kijken draai je om ! " ze steekt de tong uit naar me en ik doe precies hetzelfde.
Toch draait ze haar om en ik kleed me weer aan : " Ben je eindelijk klaar ? " ' Nope ' " Hoelang kan het duren voordat Ahhh ! "
Ik pak haar op en als we voor de deur staan zet ik haar neer, " moest dat nou ?! " ik knik, ze draait met haar ogen, " JONGENS "
Pov Emma's Moeder ( Catlyne )
De deur vliegt openen Emma en Noa komen tevoorschijn, " gedraag je ! " fluiter/schreeuw ik.
Alleen krijg ik geen antwoord, " wat eten we ? " vraagt Chris.
" Eumh, p-pizza " stottert Noa ocharmen diene jongen !
"Noa, je moet echt niet bang zijn hoor we kennen je al hoor ! ", zeg ik geruststellend.
" Ik ga de pizza's gaan bakken, kom je mee mams ? ", vraagt Emma lief
Snel zeg ik nog iets van gedraag je tegen men man en sta dan op naar de keuken.
Als we in de keuken zijn vraagt Em : " Mams, vond pap het echt erg dat we aan het spelen waren ? " bij die zin is ze blij maar ook bang, " Wat als hij hem afwijst ? "
" Dan pak ik hem hard aan, schatie Noa is een goede gast daar ben ik zeker van en hij is goed voor je, dat merk je dus als hij nee zegt zeg ik ja en hij moet meegaan in die beslissing. "
Emma knuffelt me en verschiet tijdens de knuffel van het ' alarmpje ' dat zegt dat de pizza klaar is.
We lachen en pakken de pizza's eruit, Hawaii voor Em, Margarita voor Chris en voor mij een gewone.
" Heeft Noa geen pizza gemaakt? ", Em begint hard te lachen en als ik snap waarom begin ik ook, de zijne was mislukt !
Met de 3 pizza's lopen we in de grote zaal waar dat verassend genoeg de jongens aan het lachen zijn.
Pov Emma's Pap ( Chris )
Ik heb juist een grapje gemaakt en we zijn beginnen te lachen, dan hoor ik een deur open gaan en mijn Wife en Em komen eruit al lachend.
Catlyne zet een pizza Margarita voor mij en voor haar een gewone, Noa begint te lachen als mijn baby hem iets toefluistert.
Als we onze pizza's op hebben gaan ik en Catlyne naar huis maar eerst zeggen dat ik hem goedkeur.
Aan de witte deur van het Pack-House zeg ik : " Noa jij bent een blijvertje ! " Catlyne stemt mee in en zo vertrekken we naar ons huisje.
-------------------------------------------
Hey lezers,
Extra lang hoofstuk want de vorig was niet echt lang !
Hopelijk vinden jullie hem leuk !
Vote ?
Comment ?
Lots Of Love From ,
Meee
JE LEEST
Are We Mates ? (#Wattys2016)
WerewolfZij is lief . Hij is wreed . Zij is betrouwbaar . Hij is het niet . Zij is De Bèta . Hij De Alpha . Zij noemt Emma . Hij noemt Noa . Gelieve niet te kopiëren . Of toestemming te vragen .